20 Temmuz 2015 Pazartesi

Mutluluk

Kisa suren bayram tatilinden sonra merhaba herkese . En guzel bayram arefesi pazartrsiye gelen bayran sanirim ;-) boylece uzun br tatil rahatlati veriyor hepimizi ama tatil ne kadar uzun sursede hepimizde sonrasinda bir tatil sonradi sendromu yasaniyor muhakkak ;-) Bayram tatilinde fark ettigim uzun zamandir dusundugum birsey daha oldu aslinda cocuklugumuzdan beri hep baskalarini mutlu etmeye calisarak buyutuluyoruz ... Ve baskalarinin mutlulugu icin calisirken en onemli seyi kendi mutlulugumuzu unutuyoruz ustelik herkesi mutlu etmeye calisirken nedense kimseyi mutlu edemiyoruz ve yine kendimize yapiyoruz . Aslinda en onemlisi kendi mutlulugumuz biz mutlu olursak cevremizdeki insanlarinda mutlu olacagini unutuyoruz . Hadi bugunden itibaren baslayalim once kendi sagligimiz mutlulugumuz huzurumz oldugunu fark edelim ve buna uygun davranalim. Yani markete gittigimizde ihtiyaclarin yaninda esinizin cocuklarimizin sevdikleri yaninda kendimizi de mutlu etmek icin kucuk seyler alabiliriz mesela kucuk seylerden mutlu olmayi ogrenir kendimizi mutlu etmeyi basarirsak bu dunya hepimiz icin cok daha guzel ve yasanilasi bir dunya olur :) Hadi bugunden baslayalim mutlulugumuz icin birseyler yapalim :))

29 yorum:

  1. Aynen öyle canım hep başkalarını mutlu etmek için kendimizi unutuyoruz. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinrada ne kendimizi nede baskalarini mutlu edemiyoruz

      Sil
  2. Merhaba:-)bloğunu dayanışma etkinliğinden aldım hemen takip etmeye başladım canım bana da beklerim takip edersen çok sevinirim:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve net bir yazı olmuş cnm. Maalesef ki öyle, ben de bunu yeni yeni öğrenmeye başlayanlardanım ve umarım başarabilirim ;))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yazmışsın, çok sevdim.

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel bir yazı olmus kuzum. Kendimizi gep unutuyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Mutlu birey, mutlu toplum :)

    YanıtlaSil
  7. katılıyorum ama hep unutuyoruz malesef :(
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  8. ne kadar haklısınız..

    YanıtlaSil
  9. Önce ben mutlu olmalıyım sözünü ilk duyduğumda bir hayli yadırgamıştım ancak şimdilerde ben mutluysam siz mutlusunuz sözünü çok yerinde buluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar alismisiz ki baskalarini onde tutmaya ama biz mutlu olmadan kinsr olmuyir :)

      Sil
  10. Mutlu olmanın ilk şartı başkalarını mutlu etmekten vazgeçmek derler..Biz yine de hep mutlu olalım yaa

    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim kesinlikle hep birlikte mutlu olalim insallah ;-)

      Sil
  11. çok güzel bir blog takipteyim bende beklerim.
    sevgiler...
    cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) bende size iadeyi ziyarette bulundum :-)

      Sil
  12. ah bunu bir başarabilsem tüm hastalıklarımdan kurtulacağım da ah yapabilsem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla soyluyorum ama bende pek basarili sayilmam ;-)

      Sil
    2. Aynen valla soyluyorum ama bende pek basarili sayilmam ;-)

      Sil
  13. Elinize sağlık. güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel ve doğru yazmışsın canım ne yazıkki başkaları için çabalarken kendimizi hep sonraya bırakıyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef hep sonra diyoruz qma o sonra hic gelmiyor

      Sil