7 Nisan 2016 Perşembe

DETOKS SULARI ...

 Merhabalar Öncelikle Herkese Hayırlı Kandiller.Güzellik Mutluluk Huzur Getirsin Tüm Dünyaya İnşallah...
Bugün Hepimizin Adını Çok Duyduğumuz Detoks Sularından Bahsetmek İstiyorum. Malum Yaz Geliyor Hepimizde Bir Zayıflama Telaşı Var :)
Sağlıklı Bir Beden İçin En Önemli Şeyin Günde Enaz 2 Litre Su İçmemiz Olduğunu Artık Hepimiz Biliyoruz. Ama Bunu Sadece Su Olarak İçmek Zorunda Değiliz. Ben Kendi Yaptığım İki Suyun Tarifini Sizlerle Paylaşmak İstiyorum Umarım Faydası Olur :)
Şimdi Tam Çilek Zamanı Dedik Ve Şişemizi Çilek Nane Çubuk Tarçın Tane Karanfil Ve Limon Dilimi İle Renklendirdik.


Biz İşyerinde Olduğumuz İçin Bu Sevimli Cam Şişeleri Kullandık :)Siz 1.5 / 2 Litrelik Sürahilere de Yapıp Uygulayabilirsiniz Tabi ki :) Ayrıca Çileğin Yaşlanmayı Önleyici Özelliği Cilde de Çok Faydalı . Tarçında Kan Şekerini Düzenlemede Çok Faydalı.  Ayrıca Siz İstediğiniz Meyvelerle Suyunuzu Çeşitlendirebilirsiniz.

Bir Diğer Detoks Suyumuzda Kabuk Tarçın Limon Nane Yaprakları Dereotu Maydonoz Taze Zencefil Elma Dilimleri Ve Tane Karanfilli. Ben Bu Tarifi Sosyal Medyadan Takip Ettiğim Bir Diyetisyenden Görmüştüm . Ve Bel İnceltici Detoks Suyu Olarak Geçiyor :)

Bu Arada Ben Detoks Suları İle Birlikte Diyete de Başladım Ve Bu Arada 2 Kilo Verdim :)

Sizlerin Var mı Yaptığınız Uyguladığınız Detoks Programları Yazarsanız Sevinirim :)

30 yorum:

  1. ooo mükemmel bende kilo vermek istiyorum bana da anlat bakalım neler yaptığını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım :) ekmeği kahvaltı dışında hayatımdan çıkardım sabah ve akşamları bir kaç durak erken inip yürüyorum ;)))) ah ah daha çok var vermem gereken tatlım :)

      Sil
  2. bende bir deneyim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsiniz :) ben teşekkür ederim

      Sil
  3. Yazları bende çeşitli meyvelerle bunları yapıyorum. Bazen içerisine biraz sade soda da katıyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sodalı aklıma gelmemişti deneyeceğim bende teşekkürler :)

      Sil
  4. Bende yapıyorum bu tarifleri biraz da yürüyüşle desteklendimi sonuç almak garanti ;) tabi şeker ve hamuru işine acilen son vermek gerekli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hamur işinden ve tatlıdan uzak durmak lazım :)

      Sil
  5. Valla tebrikler sağlıklı yaşamak çok önemli ben ne yazık ki böyle şeyler yapamıyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de normalde birkaç gün yapıp bırakıyordum ama şimdi iş arkadaşım çok güzel motive ediyor :) teşekkürler

      Sil
  6. Kilo vermek demeyin fenalık geliyor bana:))
    Tam 10 var üzerimde yük ve bir türlü kurtulamıyorum.
    Detoks işine de çok yabancıyım araştırıp bu tarifleri bilinçli denesem iyi olacak:)
    Çok teşekkür ederim bilgi için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için :) ah ah ben de 20 var yük Allah yardımcımız olsun:)

      Sil
  7. bahar yorgunluguna da cok iyi gelir canım.super bir yazı.

    YanıtlaSil
  8. üşenmesem de ben de yapsam keşke ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu ara gaza geliyorum ondan inşallah vazgeçmem :)

      Sil
  9. ooo iyi hatırlattınız bende başlıyorum çok hoşuma gitti peki nasıl 2 kilo verdiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ekmeği azalttım hareketi artırdım ;)

      Sil
  10. Görüntüsü bile çok güzel.. Tadı da kim bilir nasıl da güzeldir.. Sağlık için detoks şart...

    YanıtlaSil
  11. Ilk kilolar cabuk gider sonra bir duraklama olacaktir ama basladiysan kararlilikla devam et. Detox sularini ben de seviyorum. Ödem attiriyor vücuttan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sefer kararlıyım inşallah sizin videolarıda elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum :)

      Sil
  12. Yaza az kaldı.Hedefimi tutturabilmek için çok yorulmam gerekecek sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of hiç sorma o hedefi benimde fena ama umarım istediğimiz kilolara sağlıkla ulaşırız:)

      Sil
  13. Bol bol spor yapın faydasını göreceksiniz :)) Motivasyonuzu düşürmeyin yapabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  14. görüntüler şahaneymiş ya çok tatlılar :)))

    YanıtlaSil
  15. Bu detoks şişelerinden nerden alabiliriz acaba,çok güzelllermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim :) ben esse mağazalarından almıştım :)

      Sil