26 Ocak 2017 Perşembe

DOMOL FIRIN OCAK TEMİZLEYİCİ



      Merhabalar Bugün Size Bir Temizlik Ürününden Bahsetmek İstiyorum Arkadaşlar.Sadece Rossmann Mağazalarında Bulunan Domol Markasının Frın Ocak Temizliyicisinden.

   Daha Önce Yazdığım Yazılarda da Bahsettiğim Gibi Yeni Eve Geçtik.Yeni Ev Yeni Eşya Herşey Çok Güzel Tabi Ama Bayılarak Aldığım Ocagımın Temizliği İle Başım Dertte :)

 
Cam Yada Seramik Ocak Olarak da Geçen Bu Ocaklar Çok Güzel Ve Gerçekten Temizliği Dışında Hiçbir Sorunum Yok Kendisiyle ...Ama Gelgelelim O Temizliği Ömrümü Yiyor Resmen :)))

İnternette ki Araştırmalarım Sonucu Herkesin Çok Methettiği Domol Markasını Aramaya Başladım Ama İtiraf Ediyorum Bulması Hiç de Kolay Olmadı . Sadece Rossmann Mağazalarında Satılıyor Ve Heryerde Bulunamıyor.

Ürünün Kullanımı Ve Yorumuma Gelirsek ; Spray Formundaki Ürünü Dik Tutup Ocağın Tamamına Sıkıyorsunuz Ve Enaz Birkaç Saat Bekletiyorsunuz.Hatta Birçok Kullanıcı Geceden Sıkıp Sabaha Kadar Beklettiklerini Ve Silme İşlemini Sabah Yaptıklarını Yazmışlar Ama Ben Çalıştığım İçin Sabaha Kadar Bekleyemedim :)



Nemli Bir Bezle Silip Hemen Arkasından Kuru Bezle Kuruladım.Ocağımın Temizlik Öncesi Ve Sonrası.

Evet Diğer Kullandığım Ürünlerden Daha İyi Temizledi Çizme Yapmadı .Fırında Henüz Denemedim Ama Deneyen Herkes Çok Memnun Üstelik Fiyatı da Uygun Ben 9 TL Gibi Bir Rakama Aldım.Markanın Bu Ürününü Yada Başka Ürünün Deneyeniniz Var mı Yada Önerebileceğiniz Başka Bir Ürün Tavsiyelerinizi Bekliyorum. Bu arada Umarım Firma En Kısa Zamanda Netten Satışa da Başlar Yoksa Bu Şekilde Bulması Gerçekten Çok Zor Oluyor ...

24 yorum:

  1. Fırın için denemek istiyorum ilk gittiğimde alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denediğinizde yorumlarınızı bekliyorum :) yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  2. Benim de basim firin tepsileriyle dertte 😕😕😕 evde en sevmedigim is.

    YanıtlaSil
  3. domol ürünlerini çok severim ben sıkça da alırım bunu da kullanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk defa kullandım ama sanırım herürünü deneyeceğim :) teşekkürler

      Sil
  4. Fırın içi temizlikte memnun kalmıştım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafta sonu fırında da deneyeceğim yorum için teşekkürler tatlım :)

      Sil
  5. Bu ürünü fırın içinde denedim canım, fırını ısıtıyorsun sonra ürünü sıkıyorsun. Öyle güzel temizliyorki hiç kalıntı kalmıyor. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. böyle bir ürün arıyordum eşimin ısrarları üzerine sayenizde buldum süpersiniz. Artık takipteyim bize de bekleriz
    https://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim hemen alıyorum takibe teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Markanın ürünlerini çok beğenirim ama bunu hiç görmemiştim deneyesim geldi:) Bu arada diğer hesabımla da takibe aldım blogu. Gördüğüüzde daha yeni mi takibe aldı Hüzün Sarısı demeyin diye açıklamak istedim. Bu diğer blogun mail adresi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah birde zor bulunmasa :) teşekkür ederim takip için sizin için hiç öyle düşünmem :))

      Sil
  8. Birçok kişi çok memnun bundan :) Ben de henüz denemeye fırsat bulamayanlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah en kısa zamanda deneyip memnun kalırsınız :)

      Sil
  9. Ocağm şey üstü ocak ama başım fırının kapağı ile dertte. Ilk fırsatta alayim

    YanıtlaSil
  10. İlk Rossmannn ziyaretimde bakıyorum o zaman ♥

    YanıtlaSil
  11. Merhaba domol ile Ocak ızgaralarını da temizleyen olur miyiz acaba

    YanıtlaSil