7 Temmuz 2015 Salı

Anıtkabir Gezisi


      Yıllardır gitmek isteyip bir türlü gidemediğim Anıtkabir e sonunda Haziran ayının sonunda gitmek nasip oldu . Esimin kizkardesinin üniversite mezuniyeti sebebi ile Ankara ya gitmişken de Anıtkabir i ziyaret etme fırsatımız oldu tabi ki :)

   Ilk defa gittiğim için mi bilmiyorum ama daha merdivenleri çıkarken içimde bir ürperti oluştu . Biz müze kapısından ilk girişi yaptık ( o sabah telefonum bozulduğu için malesef fotoğraf sayısı çok az ) 
    İçerde Çanakkale ve Sakarya savaşlarının canlandırıldığı bölümler gerçekten çok gerçekçi geldi bana ve başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve tüm şehitlerimizi birkez daha rahmet ve minnetle andık. 

 Atatürk ün müzenin içersin deki ayakta duran takım elbiseli balmumu heykeli sanki birazdan canlanıp bizimle konuşacakmış gibi gerçekciydi ...

 Atatürk ün özel eşyalarının müzede sergilenmesi de çok hoşumuza gitti. 

 Bütün müzeyi gezdikten sonra hediyelik eşyaların satıldığı alışveriş yapabileceğiniz hediyelik eşya dükkanına çıkıyorsunuz hem kendinize hem de sevdiklerinize küçük hediyeler alabilir anı olarak saklayabilirsiniz ...  Bence herkesin gidip görmesi gerekiyor şimdi en kısa sürede hedefim Çanakkale ye gitmek ve bu sefer daha çok ve güzel fotolarla dönmek :))



7 yorum:

  1. Benim de Anıtkabiri gezme şansım olmuştu. Oldukça güzel tarifi imkansız. Yaşamak gerek denir ya aynen öyle. Tekrar olsa tekrar giderim.

    YanıtlaSil
  2. Bu ziyaretinizde görüşemedik ama tekrar Ankara'ya geldiğinizde mutlaka görüşelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kisa surdu bu sefer ki ama bi dahakibe ibsallah goruselim ;-)

      Sil
  3. Bende hep gitmek istedim ama bir türlü kısmet olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunca zaman sonra anca gittim ama butun gunu ayirip iyice gezmek lazim canim

      Sil
  4. Ben de bir kaç kez gezdim Atamızı özellikle çocuklarım küçükken Ankara'ya her geldiğimiz de önce Atamızı ziyaret eder sonra rutin tatilimiz başlardı:) yıllar sonra bir kez daha gitmek nasip olur inş:)

    YanıtlaSil