9 Temmuz 2015 Perşembe

Alerji seninle basim dertte ...

Bu sene kisi ve bahari cok rahat gecirdim diye sanirim cok erken sevindim. Bahar yasamadik istanbul da e polen mevsini de gecti derken ramazan dan 15 gun once birden bire baslayan ses kisikligi ve oksuruk nobeti ile gittigim doktor da agar faranjit teshisi ve bir torba ilac ile geri dondum ama malesef hicbir ise yaramadi . Tam kendiliginden gecti derken ramazan ile burlikte hapsirik nobeti basladi ve ankara seyahatinde daha bir artti yazi bana zehir etmeye karali olan bu alerjiyle nasil bas edecegim bilmiyorum zaten beyaz tenli oldugum icin gunes alerjim var denize gitmek gunese cikmak sinir ediyor beni . Gunes alerjisi gercekten zor bir durummus malesef en yuksek koruma faktorlu gunes urunlerini kullanmama ragmen denizden her dondugumde 2.3. derece yanik oluyorum malesef. Sizlerin gunes koruma urunu olarak kullandiginiz onereceginiz urunler neler merak ettim . Ayrica gunes alerjisi olablar neler onerirsinuz acaba :)

8 yorum:

  1. çok zormuş canım, ben de süt alerjisi olan çocukları çok düşünürüm, insanlar her yerde bir şeyler ikram ediyorlar...
    Kontrol etmek, dikkat etmek çok zor olsa gerek.

    YanıtlaSil
  2. Birde bizim milletimiz israr eder bende en cok alerjisi olan cocuklari dusunuyorum canim ve ailelerini insanlara anlatamamalarini onlarin daha zor tabi durumlari

    YanıtlaSil
  3. Kıyamamm şifalar diliyorum hayatım 4 yaştan 24 yaşa kadarını yiyecek alerjisi ile geçirmiş biri olarak , şu ısrarlı ikramları anlamıyorum. benim için en kötüsü yemesem bile aşırı ısrarla bile hastanelik oluyordum.Dr. aileme (sebebini hatırlamıyorum ama 30 yaşlara kadar çok dikkat edeceksiniz demişti.
    evlendiğim yıl gidilen yerler de ısrarlar başladı ve yasakların hepsi benim çok sevdiklerimdi. önce ilacımı içip sonra tatmaya başlayarak ilk denemeler yapmıştım başarılı olunca bir kaç yıl böyle devam etti şükür uzun yıllardır bir daha hastalanmadım:)
    Sana da en kısa zaman da iyileşmen için şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkur ederim :) ben cevremdeki ozellikle buyuklere diyorum hir insan birseyi yemek istemiyorsa israr etmeyin diye alerjisi olabilir dokunabilir ama genlerimizde var o israrcilik ;-)

    YanıtlaSil
  5. Canım evet güneş allerjisi berbat bir durum. Eşimde var tatile gidince zehir oluyordu kaşınıyo kızarıyordu. Ta ki hastaneden bir arkadaşım tatile gitmeden bir allerji ilacının iğnesini yaptırın tatil boyunca da sabahları bir tane hapını alsın dedi. Geçen yaz öyle yaptık ve cok rahattık. Dr una bir sor canım uygunsa kullanmanı tavsiye ederim ilacın adı avil. Bu yıl hafif atlatman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle genlerimizde özellikle yemek için ısrar var. ve alerji çok can sıkıcı olabiliyor.

    YanıtlaSil
  7. Ben her sene, ilkbahar ve sonbaharda iğne yaptırıyorum.. Yoksa asla nefes alamıyorum.. Güneş alerjisi için de acaba böyle bir aşı vs var mı ?

    YanıtlaSil
  8. yıllarca çektim ben çok iyi bilirim.Ankara taşındıktan sonra yıllar içinde azaldı.Şimde de var ama ilaç kullanacak düzeyde değil çok şükür

    YanıtlaSil