15 Ekim 2015 Perşembe

The Balm Shelter Makyaj Bazi


 Merhaba canlar nasilsiniz bakalim .Uzun zamandir kullandigim makyaj bazindan bahsetmek istiyorum bugun sizlere .


Gratis indiriminden aldigim The Balm Shelter in bu urununu aslinda makyaj bazi olarak almis olmama ragmen yaz sicaklarinda bb krem niyetine kullandigimda oldu itiraf ediyorum:-)
Acik tenli oldugum icin aldigim urunlerde sorun yasiyorum genelde ama bu urun den cok memnun kaldim.
Makyaj bazi olarak kullanildiginda fondotenin surumu ve kaliciligi cok daha uzun sureli oluyor. Benim gibi makyaj yapmayi seven ama surekli usenen biri icin gayet guzel bir urun . Soguk havalar kendini gostermeye basladigina gore yavas yavas fondotenlere gecmeye baslama zamani geldi sanirim baz olarak daha cok kullanabilirim bu urunu :-)
Sizler makyaj bazi kullaniyor musunuz onerdiginiz urunler var midir merak ettim hadi yazin hep birlikte ogrenelim...

3 yorum:

  1. Bu ürünü çok merak ediyorum aslında ama henüz denemedim. Denesem hiç fena olmayacak:)

    YanıtlaSil
  2. O fondöten makyaj yapıldı ise yüzde uzun süre kalmalı ve baz gerçekten çok önemli

    YanıtlaSil
  3. Bende bb krem olarak kullandığım bir çok ürüne sahibim daha pratik :)

    YanıtlaSil