28 Ekim 2015 Çarşamba

Farmasi Pure Herbal El Kremi


 Merhabalar bugun konugum Farmasi El kremi . Malum havalar sogumaya basladi ve sadece sagligimiza degil vucudumuza da iyi bakmamiz gerekiyor.

 Ellerimiz butun gun kullandigimiz el sabunlari soguyan havalar nedeniyle kuruyor. Ve genellikle cogumuz ellerimizi ihmal ediyoruz ( kendi adima soyluyorum:-)

Sevgili arkadasim Gulsen sayesinde Farmasi urunleriyle tanistim uzun zamandir merak ediyordum urunlerini . Farmasi markasindan kisaca bahsetmek gerekirse %100 yerli bir marka urunlerinde helalurun sertifikasi var ve cok onemli bir ayrinti kesinlikle hayvanlar uzerinde hicbir testyapmiyorlar.



Farmasi el kremide benim vazgecilmezlerimden oldu kesinlikle.
Iceriginde orkide ,bugday ozu ,at kestanesi ve e kremi bulunuyor. Bu sayede cok kolay emiliyor cild tarafindan .
Isim geregi surekli eldiven ve su ile temas halinde ellerim dolayisiyle cogu zamaan krem surmeye useniyorum cunku her el yikamadan sonra yenilemem gerekiyordu.Ama bu krem de boyle bir yenileme ihtiyaci hissetmiyorum cunku ne kadar suya girsede elim uzun sure nemlendiriciligi devam ediyor.Benim ki surekli kuruyan elleriniz varsa kesinlikle tavsiye ederim.
Sizler bu havalarda cildinizi nemlendirme amacli ne kullaniyorsunuz hadi yazin birlikte yeni urunleri ogrenelim. :)

12 yorum:

  1. Merhaba takipteyim blogumada beklerim

    YanıtlaSil
  2. ahhh kış geldi el çatlaklarıda başladı denemeli bu kremi mutlaka

    YanıtlaSil
  3. Farmasi ürünlerini bende çok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. El kremini devamlı kullanmayı bir türlü beceremiyorum. Bir tane mutfağa bir tane de banyoya alıp koymalı :)

    YanıtlaSil
  5. Kış aylarının kurtarıcı güçleri:)

    YanıtlaSil
  6. yazın çok fazla değil ama,kışın fazla ihtiyaç duyuyorum farmasi hiç kullanmadım tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :)) Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım :)) Benim Bloğada Beklerim :))
    http://benimsevimlidunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir ürün. Güle güle kullanın.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Ben uzun süredir ziaja keçi sütlü el kremi kullanıyorum
    bu ürünü ise henüz denemedim sanırım

    YanıtlaSil
  10. ben de bitiremediğim burç kremini kullanıyorum :)))

    YanıtlaSil
  11. Firması ürünlerini denemek hiç kısmet olmadı. Ameliyathane de her daim kış havası olduğu için sürekli nemlendirici kullanmak zorunda kalıyorum.

    YanıtlaSil