7 Ekim 2015 Çarşamba

KOR ADASI



 Merhaba canlar bugun yinr harika bir kitap onerisi ole karsinizdayim ...

 Kitap okumak benim icin her zaman bir tutku yasam tarzi oldu bor insana alinabilecek en gizel hediye kitapdir bana gore :-)

 Son zamanlarda Arkadya yayinlarinin kitaplarini cok okuyorum ve bugune kadar hic yanilmadim ...

 Kor Adasi yayinevinin son kitabi . Kimberley Freeman in 3. kitabi olan roman gecmisle gunumuzu harmanliyor Ve hicbir gercegin sonsuza kadar gizli kalmayacagini hatirlatiyor bizlere...


1891 Yilinin Ingiltere'sin de Tilly Kirkland ruya gibi bir evlilik yaptiginibdsnurken kendini bir kabusun tam ortasinda bulur. Yasadigi talihsizlikler onu Avustralya ya Kor Adasi nda bir malikaneye getirir. Burada bir cezaevi mudurunun kizina murebbiyelik yapacaktir. Aslinda her gunbatiminda adrta bir kora donusen bu adaya hayatinin cezasini cekmek icin geldigini anlayacaktir.

2012 Yilinda unlu yazar Nina Jones kafasini toparlamak ve yazmakta sikinti cektigi yeni hikayesine odaklanmak icin Avustralya ya buyuk buyukannesinden kalma malikaneye gelir. Ancak Starwater Malikanesinin duvarlari onun yillardir sakladigibbuyuk sirrinin kanitlariyla doludur. Kesfettigi her kanit ise Nina nin buyuk bir gizrmi cozmesini saglayacaktir.

 Kimberley Freeman yarim kalan gerceklerin sonsuza kadar sakli kalamayacagini vr ne olursa olsun kalbimizin sesine kulak vermemiz gerektigini anlatiyor.

Iyi okumalar.

9 yorum:

  1. bu kitabı bende çok merak ediyorummm :((

    YanıtlaSil
  2. GERCRKTEN COK GUZEL CANIM KITAP

    YanıtlaSil
  3. keyifli okumalar canım
    merak ettim kitabı en kısa zamanda bende okuyacağım..

    YanıtlaSil
  4. elimdeki kitan-bım bitmişti, hemen bakıyorum buna canım

    YanıtlaSil
  5. Hikayesi oldukça ilginç geldi.Bende alayım bunu ,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. İlginç bir romana benziyor. En kısa zmanda okunmalı :)

    YanıtlaSil