16 Mayıs 2017 Salı

SENİ BEKLERKEN ...

          Merhabalar Bu Aralar Sanırım Biraz Boşladım Buraları Ama Bundan Sonra Daha Sık Yazacagım :) Bugun ki Yazımın Konuğu Uzun Zamandır Piyasada Olmasını Beklediğim Bir Kitap

SENİ BEKLERKEN ...

 

Sosyal Medya Fenomeni Sevgili Blogger MelinasMom un Güzel Prensesi Melina sına Kavuşmasına Kadar Yaşadıklarını Anlattığı Kitabı.
Uzun Süredir Tüp Bebek İçin Uğraşan Biri Olarak Sizinle Aynı Şeylerin Hatta Belkide Daha Kötülerini Yaşamış Birinin Mutlu Sona Ulaşmasını Okumak İyi Geliyor ... Umut Oluyor İnsana ...

'' Ben Kendi Dikenli Kapımdan Dört Bir Yanım Kanayarak Yaralanarak Geçtim Savaşmayı Seçtim ... ''
Beni Ençok Etkileyen Ve Yaşadığım Acıları Yüzüme Söylenen Ama Benim Canımı Acıtan Şakaları Hatırlatan Cümle ;
'' Kendi Kendime Vurduğum İğnede Kendimi O Kadar Sıkmışım ki Gömleğim Kan Lekesi Oldu ,Ve Hayatımda İlk Defa Hamile Kalabilmek İçin Gömleği Kan Lekesi Olmayan Kadınları Kıskandım...''
Bu Ne Kadar Zor Ne Kadar Ağar Aslında Bir Bilseniz , Allah İsteyen Herkese Ve Gerçekten Anne Olmayı Hakkeden Herkese Anne Olmayı Nasip Etsin İnşallah.Bence Bu Kitabı Sadece Anne Olmayı İsteyen Onun İçin Çabalayan Anne Adayları Değil Herkes Okumalı ...Kitabı Bazen Gülerek Kahkahalar Atarak Bazen Boğazımda Koca Bir Düğüm Bazende Gözümde Yaşlarla Okudum ...
Daha Anne Olmadan Aldığım En Güzel Hediyede Sevgili Ablamın Bana Süpriz Yaparak Merve Hanıma Bu Güzel Kitabı İmzalatması Oldu :)

Dilerim İsteyen Dileyen Her Kadın En Kısa Sürede Anne Olsun İnşallah İçlerinde Bende Dahil Tabi ki :) 

Bir Sonraki Yazıda Görüşmek Üzere :)

2 yorum:

  1. Okurken bogazima bir yumru takildi. Insallah en kisa sürede dilegin gerçeklesir canim. Çok iyi bir anne olacagina eminim.

    YanıtlaSil