29 Mayıs 2017 Pazartesi

TO SAVE ALIŞVERİŞİ



    Uzun Zamandır Merak Ettiğim Ama Bir Türlü Cesaret Edemediğim Yurtdışı Alışverişini Sonunda Gerçekleştirdim Ve Sanırım Devamı Gelecek :)  Hem Ucuz Hemde Ücretsiz Kargo Secenekleri Nedeniyle Tercihim ToSave Oldu . Neler Almışım Birlikte Bakalım :)



   İlk Tercihim Mercan Rengi Bu Güzel Ve Kullanışlı Cüzdan Oldu. Hem Kağıt Hem de Bozuk Paralar İçin Ve Kartlar İçin Ayrı Bölümleri Olması Dolayısıyla Çok Kullanışlı :)


Birçok Blogger Arkadaşımda Gördüğüm Hepsinin Memnun Kaldığı Makyaj Fırçaları Oldu Henüz Tam Kullanıp Deneyimlemedim Ancak Yumuşak Kılları Sayesinde Vazgeçilmezim Olacaklar Sanırım :) Yeteri Kadar Deneyimlediğimde Ayrıca Yazılacak ;) Bu Fırçalar Şeker Gibi :)şlu








Son Zamanlarda Bir Baykuş Sevdası Başladı ki Bende Sormayın Gitsin :) Bu Baykuşlu Güzel Kolyeleri Görünce Dayanamadım Ve Hem Mavisini Hem Beyazını Ekleyiverdim Alışverişime.



Benim Siparişlerim  4 Haftada Elime Ulaştı.ToSave Hem Fiyatları İle Hemde Gelen Ürünlerin Kalitesi İle Memnun Kaldığım Bir Site Oldu . Bu Sitenin Birde Rose Hair Extensions  İsimli Birde Kardeş Sitesi Var En Kısa Sürede İnceleyeceğim.Sizlerin Yurtdışı Alışverişinde Tercih Ettiğiniz Siteler Hangileri ...

16 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel güle güle kullanın :) yurtdışı alışverişine henüz başlayamadım, belki küçük birşeyler alıp denemem iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy, cüzdan ve fırçalarda pişti olmuşuz! Cüzdanı geldiğinde beri severek kullanıyorum! Sen de güzel günlerde kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım öle olmuş bende cüzdanı bayılarak kullanıyorum :) sende güzel günlerde kullan canım

      Sil
  3. Canım güle güle kullan çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. GÜLE GÜLE KULLAN TATLIM HEPSİ ÇOK TATLILAR

    YanıtlaSil
  5. Kolyelere bayildim. To save çok güzel çesitleri olan bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) gerçekten çeşitler çok güzel

      Sil
  6. Güle güle kullan canım.Bende bir alışveriş yapmıştım siteden ama sanırım kargom kayboldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelir gelir canım inşallah :) teşekkürler

      Sil