31 Mayıs 2017 Çarşamba

MILK SHAKE SAÇ BAKIM KÖPÜĞÜ


      Merhaba Herkese Hayırlı Ramazanlar ... Bugün ki Yazımın Konuğu Milk Shake Saç Bakım Köpüğü .




Sevgili Arkadaşım Gülsen Doğan'ın 8 Mart Etkinliğinde Firma Yetkilisi Mustafa Bey in Harika Ve Sıradışı Sunumu İle Tanıştım Kendisine Tekrar Teşekkür Ederim .Ancak Benim Saçlar Maşallah Mısır Püskülü Gibi Olduğu İçin Çok Kullanamamıştım . Saçlarımı Kestirince Vazgeçilmezim Oldu Bu Saç Köpüğü :)

 Şişesini Sallayıp Avucunuza Sıktığınızda Harika Bir Vanilya Kokusu Duyuyorsunuz :) Zaten Sloganları ''Kafayı Yemeyin ''


Ben Genel Anlamda Memnun Kaldım Üründen . Vaadleri Arasında Sacı Nemlendirme Var Ve Benim Nemini Kaybetmiş Saçıma Çok İyi Geldi.. Kokusu Nerdeyse Gün Boyu Saçlarımda Kaldı Diyebilirim :) Avucuma Sıktığım Saçlarıma Yedirip Şekillendiriyorum .Üstelik Kalan Köpüğü Ellerime Yedirince Ellerimi de Çok Güzel Nemlendiriyor:)

Sizler Kullandınız mı Bu Ürünü Hadi Deneyimlerinizi Yazın :)

8 yorum:

  1. Hayırlı ramazanlar. Benim saçımı yumuşacık yaptığı için çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de hayırlı ramazanlar :) memnun olmanıza çok sevindim

      Sil
  2. ben kullanmıştım bu ürünü :) çok güzel kokar ve saçı nemlendirir

    YanıtlaSil
  3. çok duyduğum ama henüz denemediğim bir ürün, bu ara saçlarımı kestirmişken bende satın alsam iyi olacak :)

    YanıtlaSil