7 Nisan 2017 Cuma

CECİLE EKSTRA ASIA EYELINER


                      Selamlar Hepinize Hayırlı Huzurlu Mutlu Sağlıklı Cumalar Olsun :) Bugün Ki Konugum Cecile Extra Asia Waterproof Black Eyelıner . Sevgili Gülsen ın 8 Mart Kadınlar Günü Sponsorlarımızdan Biri de Cecile Kozmetik ti Güzel Hediyeleri İçin Teşekkür Ediyorum ...


 
Güzel Yapılan Göz Makyajlarına Her Zaman Çok Beğeniyorum Hele de Güzel Çekilmiş Eyeliner :) Ama Ben Bir Türlü Beceremiyorum Acıkcası O Yüzden de Malesef  Aldığım Birçok Eyeliner Çöpe Gitti ...






Cecile Kozmetiğin Bu Asansörlü Eyeliner ı Resmen İmdadıma Yetişti :) Asansörlü Ve Ucunun Fırca Gibi Olması Benim Açımdan Çok Büyük Kolaylık Sağladı.Üstelik 6-7 Saate Kadar Dayanıklı Akma Ve Bulaşma Yapmıyor.Simsiyah Rengi Var Ve Gün Boyu Kalıcılık Sağlıyor.
Akşamları Makyaj Temizlerken Biraz Uğraştırıyor Ama Benim İçin Gün İçersindeki Kalıcılığı Ve  Akmaması Kolay Sürümü Uğraştırmasını Unutturuyor Son Zamanlarda Elimden Düşmeyen Makyaj Malzemelerin Başında Geliyor.Ve Kesinlikle Yedeğini Alacağım Ürün Oldu Kendisi . Cecile Shop da Şu Anda 21.52 TL ye Satın Alabilirsiniz :) 
Yeni Yazılarda Görüşmek Üzere Sevgilerle :))

9 yorum:

  1. Cecile markasının ürünlerini çok beğenmeye başladım son zamanlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yanımdan ayıramıyorum son zamanlarda :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canim rengi çok güzelmis.

    YanıtlaSil
  3. Sürülmesi cok kolay bir ürn.Güle güle kullanin blogunuzu takibe aldm banada beklerim 💕😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten oyle :) teşekkürler geliyorum ziyaretinize

      Sil
  4. Benim elimde de olacaktı.Eve gider gitmez bakayım ben buna :)

    YanıtlaSil
  5. Cecile markasının eyelinerini denemedim.Denk gelirsem alayım .

    YanıtlaSil