27 Mayıs 2016 Cuma

UNI CARE KAYISILI GÖZ TEMİZLEME DİSKLERİ



 Yağmurlu bir İstanbul dan merhaba dostlar . Bugün konuğum yine bir makyaj temizleme ürünü . Uni baby nin kayısı losyonlu göz temizleme diskleri



Normalde çok makyaj yapmayı becerebilen bir insan değilim malesef ama göz makyajını çok severim :) Göz makyajı dediğimde bir kalem bir rimel olur genelde :)

Ama ne kadar az malzeme kullansam da çıkarma konusunda sanki pek başarılı olamıyorum gibi geliyor . Unı care ın bu diskleri sevgili Canan ın etkinliğinde hediye gelmişti . Ama ben bir türlü açıp kullanmaya fırsat bulamamıştım .

80 Adet disk var için de paraben içermiyor. Gözümü yakmadı hafif bir kayısı kokusu var ama ben pek almadım beni rahatsız etmedi. Diskler kayısı losyonu içeriyor ama ben herhangi bir yağlılık hissi almadım. Hafif makyaj yaptığım için arkalı önlü tek disk birgözüme yetiyor yani 80 disk 40 günlük kullanım ediyor. Ben memnun kaldım bu üründen genel anlamda. Ama yine de sağlamasını almak için birde losyon ve tonik uyguluyorum .Watsons ve gratislerde ürünü bulabilirsiniz.Saglam ambalajı sayesinde çantanızda seyahatlerinizde rahatçayanınızda bulundurabilirsiniz.







20 yorum:

  1. Hıım hemen alayım göz makyajı çıkarma konusunda ben de başarısızım. Mecburen su ve sabun kullanıyorum hiçbir şey o kadar iyi çıkarmıyor çünkü diplerde kalıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende genelde en sonunda bir tonikle ya da kremle geçiyorum umarım memnun kalırsın

      Sil
  2. Bu ürünü ilk çıktığı zaman stand hostesliği yaptığım dönemde hem deneme hemde denettirme fırsatı bulmuştum,pratik ve güzel temizliğine hayranım güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. ben de çok beğenmiştim bunları..

    YanıtlaSil
  4. Allah'ım neler neler çıkıyoru, ben çok şaşırıyoru, artık yetişemiyoru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende çoğuna şaşırıyorum 😊 takip etmek zor

      Sil
  5. Bende severek kullanıyorum makyajımın kabasını temizlerken büyük kolaylık oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım kullanışlı bir ürün 😊

      Sil
  6. Ben pek anlaşamadım bu ürünle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa üzüldüm 😯 her cilt tipine uygun değil sanirim

      Sil
  7. göz makyajı temizlemek gerçekten de bir mesele. Bu diskleri hep görüyordum. merak ediyordum. sağol bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yorum için teşekkür ederim umarım memnun kalırsınız 😀

      Sil
  8. Bu tür ürünler ile makyajın kabasını almayı seviyorum, bu ürünü de aklımda tutayım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Özellikle seyahatlerde yanımda taşımayı çok seviyorum bunları.Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
  10. Paraben içermemesi ve gözü yakmaması çok güzel. Ben de deneyebilirim bundan sonra bunu. Hem 'de çok pratik oluyor bunlar. Özellikle de seyahatte... Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sizde memnun kalırsınız yorumunuz için ben teşekkür ederim:)

      Sil