10 Mayıs 2016 Salı

KAYIK KABAK :)



 Merhaba malum havalar ısındıkca hepimizi hem bir zayıflama hemde farklı ne yapabiliriz düşüncesi aldı :)

Instagram da gezinirken çok tatlı bir sayfaya denk geldim.Gelecek de çok iyi bir diyetisyen olacagına inandıgım @diyetisyen_adayiniz  ın sayfasında gördüğüm bir tarifden bahsetmek istiyorum ben biraz ekleme de yaptım yaparken :)




3 Adet kabağı soyup yıkayıp ikiye böldüm içlerini kaşıkla oyup peynir, domates sosu ,domates , biber , zeytin koydum kalan boşluklarıda patatesleri soyup dörde bölüp fırına verdim.

Hiç yağ ya da başka birşey koymadım pişmesine yakın üzerine evdeki tüm yeşilliklerden koydum ve tekrar fırına verdim.
Siz istediğiniz ilaveleri koyabilirsiniz :) Sizin var mı böyle değişik tarifleriniz

35 yorum:

  1. Ayyy bayıldım ama buna bennnn yapacağım ilk fırsatta.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) bencede denemelisiniz

    YanıtlaSil
  3. Süper tarifmiş. Şu sıralar ben de kalorisi düşük yiyecekler peşindeyim. :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım yarıda guzel baharatlarla da tatlandirilabilir 😇

      Sil
  4. Hmmm nefis. Kabagi cig bile yerim çok severim.

    YanıtlaSil
  5. Kabağın mücverini ve yemeğini çok seven biri olarak diyet esnasında da 1 çay kaşığı hakiki zeytin yağı kullanmanı tavsiye ederim.Nedeni ise;bağırsakları yumuşak tutması.Afiyet olsun eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayılırım mücvere :) teşekkürler canım bundan sonra yağ koyacağım :)

      Sil
  6. Diyette olduğum şu günlerde ,bu tarif çok işime yarar .Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir kabak yemeği. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Kabağı daha önce hiç bu şekilde pişirmedim ancak ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık diyete için de çok uygun.

    YanıtlaSil
  10. ben kuzenim turşusunu yemiştim haşlayıp sarmısak limon bir damla zeytin yağı pekde güzeldi

    YanıtlaSil
  11. çok da pratik işten eve gidince bile çabuk pişer bi deneyim bakalım en ahalisi kaç puan verecek :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık ne kadar güzel gözüküyor :))

    YanıtlaSil
  13. Çok pratik, iyi kötü tadını da tahmin edebiliyorum, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Çok pratik bir tarif olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 gerçekten çok pratik

      Sil
    2. Teşekkür ederim 😊 gerçekten çok pratik

      Sil
  15. Peynir ve zeytindeki yağ yeterli olur sanırım. Kabak favori sebzelerimdendir. Yemek çok güzel görünüyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. Ben azcık zeytinyağı ve bol baharatla bunu deneyeceğimm sanırımm. Nefis görünüyoorrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle o şekild e daha da lezzetli olacaktır şimdiden afiyet olsun 😊

      Sil