5 Mayıs 2016 Perşembe

ANNELER GÜNÜ :))))



    Merhaba Canlar Malum Haftasonu Anneler Günü Ve Hepimiz de Bir Telaş Var .Umarım Herkes Aradığı Hediyeyi Bulmuştur . Hepinizin Anneler Günü Şimdiden Kutlu Olsun . Bu Çiçekler Tüm Güzel Annelere Gelsin. Ama Benim Yazım Biraz Farklı Bir Anneler  Günü Yazısı Olacak.





















 
  Her Anneler Gününde Çocukluğumdan Beri Aklıma Evladını Kaybeden Anneler Yada Annesiz Büyümek Zorunda Kalan Çocuklar Gelir. Televizyonlarda Ardı Arkası Kesilmeyen Reklamlar da Biraz Daha Anlayışlı Olunamaz mı Acaba.

Anne Olmaya Çalışan Ama Bir Türlü Olamayan Kadınların Yerine Koysak Kendimizi Biraz Daha Sade Yaşasak Sevinçlerimizi Mutluluklarımızı Karşımızdaki İnsanları da Kırmadan Yaralamadan . Sadece Özel Günler İçin Değil Her Konuda Empati Kursak Dünya Daha da Güzel Bir Yer Olmaz mı Sizce de.

Tabii ki Bende Anneler Gününü Kutluyorum . Yazdıklarımdan Karşı Olduğumu Düşünmeyin Sakın Hem Anneme Hem de Eşimin Annesine Hediyelerini Aldım :)

Benim Söylemek İstediğim Sadece Biraz Daha Kendimizi İnsanların Yerine Koyup Anlayışlı Olalım :)

Anneler Gününüz Kutlu Olsun :) Hazır Bugün Hıdırellez ken Dualarınızda Bizleri de Unutmayın Olur mu  :)

Kanatsız Koruyucu Meleklerimizi Sadece Bir Gün Değil Her Gün Hatırlamak Dileğiyle ...

12 yorum:

  1. Maalesefki herseyde oldugu gibi bu ozel gundede kutlamanin dozunu kaciriyoruz bende en cok kimsesiz cocuklari ve anne olmak icin yanip tutusan insanlari dusunurum bu gunde icime bi huzun dolar koseme cekilip oyle kutlarim rabbim kimseyi annesiz birakmasin ve tabiki rabbim kimseninde kucagini bos birakmasinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim amin sadece biraz empati yapilabilse o bile yetecek aslında

      Sil
  2. Çok haklısın Emine'cim.Farklı açılardan da bakmak şart aslında..

    YanıtlaSil
  3. Bence de abartilmamali. Ticarete dönüstü artik bu günler. Ben de annesiz büyüdüm ve arkadaslarim her seferinde annene ne aldin diye sorardi çok üzülürdüm.

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısınız. Özel günlere gereken önemi vermekle birlikte abartmamak gerek kesinlikle...
    Dularımıza kattık sizi de.. Allah tüm dileklerinizi kabul etsin....
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Canımsın,senin gibi bu acıyı yıllarca bende yaşadım hem sevindim hem üzüldüm ama sonunda sende ANNE olacaksın biliyorum,rabbim sana da yaşatacak bu duyguyu...

    YanıtlaSil
  6. Kutlanmasina karşi degilim abartilmasina karsiyim. Yoksa tabii ki kutlansın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bende :) abartmadan goze sokmadan kırmadan

      Sil