20 Haziran 2016 Pazartesi

Bİ KUTU MUTLULUK :)



  Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı ramazanlar. Biraz ramazan biraz tüp bebek tedavisi e bütün bunlarla birlikte birde üstüne yeni ev telaşı derken bu aralar biraz ihmal ettim buraları hepinizden özür diliyorum .

Bugünlerde internet de satışda olan süpriz kutulara takmış durumdayım sanırım :)  Uzun zamandır merak ettiğim Bikutumutluluk haziran ayı kutusu olan Neon kutusunu sipariş verdim ve heyecanla gelmesini beklemeye başlaadım . Tamda verilen tarihde hiç sorunsuz elime geçti .Sorunsuz kargo teslimati beni çok rahatlattı gerçekten .Genelde kargo konusunda ciddi sorunlar yaşadığım için bayağa mutluoldum :) Küçük şeylerden de mutlu olmak gerekiyor zaten değil mi ama :)))

Hadi hep birlikte bakalım mı içeriğinde neler varmış :)






Neon gibi hep göz alıcı renkli 3 lü Geo Kolye Seti ister tek tek ister bir arada tam yazlık :) Beyaz tişörtü gayet gösterişli hale getiriyor :)



Ya Evet Ya Hayır Neon Gibi 2 li Motto Kartı.Yaz Geldi Kahveye YES Tatlıya NO :)))

Neon renkli Kraft Defter çantamın vazgeçilmezi oldu aklıma gelenleri alınacakları direk yazıyorum böylece pek birşey unutmuyorum :)


















Dagılan aksesuarları toplamak için bu üç boyutlu Kaktüs Aksesuar Askısı çok sık değil mi sizce de :) Yaptığın Şeyi Sev ,Sevdiğin Şeyi Yap Harekete Geç  2 li Bileklikler  tam yazlık :)


Bu üçlü Arma Seti yazın tam cantalara kıyafetlere takmalık değil mi sizcede :)


Gezi yazıları motivasyon ve deneme yazıları ve hatta sende yap köşesiyle Bi Mutlu Dergi:)


Hepimizin çocukluğunda okumuşluğu vardır belki de Alice Harikalar Diyarında ve Alice Aynanın içinde çift taraflı ve mis gibi yaz şeftali kokulu kitabı da tam da tatillik :)


Benim bu süpriz kutusuna ek olarak kendime ikinci hediyemde 365 MUTLU  YENİ GÜN ajandası oldu ve herhalde bütün yıl yanımdan ayırmayacağım :)


Bu tarz süpriz kutuları hoşunuza gidiyorsa ya da kendi kutunuzu kendiniz yapmak isterseniz Bİ KUTU MUTLULUK   adresini tıklayın bence de kendinize sevdiklerinize süpriz olmaz mı 

Sizlerin kendiniz için yaptığınız böyle küçük jestler neler merak ettim hadi yazın hep birlikte öğrenelim :)

18 yorum:

  1. Güle güle kullan,mutlu anılar biriktir 365 gün inşallah.

    YanıtlaSil
  2. bu kutu çok meşhur ya hep merak ederdim ne güzelmiş güle güle kullan bilekliklere bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende uzun zamandır merak ediyordum :) teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hepsi ne ciciler öyle! Defter ve kartlara tek kelimeyle bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim canım :) bende cok begendim hepsini

      Sil
  4. Çok ciciler. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Arada insan kendini mutlu etmeli çok güzel:))

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmus elinize.saglik

    YanıtlaSil
  7. Harika! Böyle bir kutudan mutlu olmayacak var mı acaba :)
    Güzel günlerde kullan!
    Süreciniz de hayırlı olsun...
    Allah hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin inşallah kaderinizdeki bebeği...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzelbir dua böyle çok teşekkür ederim Allah hepimizin gönlüne göre versin :)

      Sil
  8. ne guzel bayıldım canım güle güle kullan,o kadar şirinki benimde hep dikkatımi cekiyor... umarım güzel haberlerini duyarız en kısa zamanda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim inşallah güzel haberler olur hepimizin hayatında 😉

      Sil
  9. Neler çıkmış harika! Tüp bebekten bahsetmişsin canım. Hakkınızda hayırlısı olsun. Aidin Salih'in Gerçek Tıp kitabını mutlaka almanı ve okumanı tavsiye ediyorum. Eşinle birlikte. Blogumda Hacamat yazısı var, göz atabilirsin istersen, kitapla bağlantılı. Sevgiler Emine hatun ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim hemen yazınıza bakacağım ve kitabıda temin etmeye çalışacağım :)

      Sil