26 Nisan 2016 Salı

REVOX SAMPUAN VE SAÇ KREMİ



     
           Merhabalar Bugün Sizlere Revox Şampuan Ve Saç Kreminden Bahsetmek İstiyorum . Malum Kadınların En Büyük Aksesuarı Saçlarıdır.

8 Yıl Önce Kuaför Hatası  Yüzünden Malesef SaçlarımYandı Ve Ne Kadar İstesem de Uzun Süredir Saçlarımı Uzatamıyordum .

Birde Üzerine Dökülme Problemi Eklenince Kısa Kestirmek En Güzel Çözüm Olarak Geliyordu:)

Bircok Bloger Arkadaşımın Tavsiye Ettiği Revox Şampuanın  Sac Kremini SosyalAnnem İle Sevginin Rengi Etkinliğinde Tanıştım Ve Artık Zamanı Diyerek Şampuanıyla Birlikte Kullanmaya Başladım.





Revox Şampuan ın İddiaları Arasında; Saç Dökülmesini Engelleme, Saçı Uzatma ,SaçÇıkarmak,Yağlanmayı Geciktirmek Ve Saçlara Hacim Kazandırma.angi

Tabi Benim İçin En Önemli Olan Sac Uzatma Ve Dökülmeyi Önlemesiydi. Her İki Üründe Bitmek Üzere Ve Benim Yorumuma Gelince ;

Saçlarımda Uzama Gözle Görülür Biçimde Arttı Özellikle 2 Ay Önce Kestirdiğim Perçem im Gözümün Önüne Geldiği İçin Yandan Kullanabiliyorum .Yaz Ortasına Doğru Sanırım İstediğim Uzunluğa Ulaşabilirim.

Yağlı Saç Yapısına Sahip Olduğum İçin Herhangi Bir Kuruluk Problemi Yaşamadım.Saç Kremi de Bir Kere Kullanıyorum Şampuandan Sonra Kıvamı Koyuluğu Gayet İyi.

Yalnız Kremin Ambalajının Pompalı Şekilde Olması İlk Başta Gayet Güzel Gelmişti Ancak Bir Süre Sonra Pompanın İçi Tıkanmaya Başladı Ve Kullanımı Zorlanmaya Başladı.

Dökülmede Çok Farkedilir Bir Azalma Göremedim Tabi Bu Mevsim Değişikliği Nedeniyle de Olmuş Olabilir.

Uzun Zamandır Aradığım Şampuanı Sanırım Buldum :)

Sizler Saçlarınız İçin Neler Kullanıyorsunuz Hadi Yazın Birlikte Öğrenelim.

35 yorum:

  1. Saç dökülmesi varsa ürün konusunda zorlanıyor insan ama bunun dışında memnunsun anladığım kadarıyla. Ben de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım dökülme dışında gayet memnunum :)

      Sil
  2. Şampuan favorilerimden biri canim saç dökülmesi sorunu yaşadığım da elim ilk bunu gidiyor

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan. Bende Revox ürünlerini merak etmekteym :)

    YanıtlaSil
  4. Şu sıralar ben de Revox u set halinde kullanıyorum. Ah bu saçlarımız:)

    YanıtlaSil
  5. Revox'u ben de deneyeceğim. Bir fırsat bulamadım. Sizdeki etkisi güzel olmuş, dökülme şu ara herkeste var sanırım :-/

    YanıtlaSil
  6. şampuanı seviyorum kremi henüz deneme fırsatım olmadı ama ..

    YanıtlaSil
  7. Canım güzel deneyimin için teşekkür ederim,benimde kullandığım bir set revox ve düzenli kullanımda hem uzama ve hemde dökülmelerde azalmalar oldu.Saçımdaki diğer bir etkisi ise temizlik.İyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım benım gerçekten çok iyi geldi saçlarıma :)

      Sil
  8. Amazona baktim 46euro. Yazin gelen misafirlere siparis edecegim. Bloglardan bütün begrndiklerimi listeledim bize bu yaz kim gelirse yandi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep yurtdışındakilere sipariş verilecek değil ya:)

      Sil
  9. Hangi şampuanı kullanırsanız kullanın, şampuanın içerisine 1 kapak susam yağı, 1 kapak da badem yağı eklemeyi unutmayın, dökülmeyi kesiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a bunu ilk defa duydum deneyeceğim teşekkürler :)

      Sil
  10. Saç kremini severek kullanıyorum bende:)

    YanıtlaSil
  11. İki ürünün birlikte kullanılmasının çok daha etkili olduğunu söylüyor. Bir de ilk başlarda dökülme artsa bile sonra azalıyormuş Bir de serumunu deneyebilirsin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serumunu denememiştim canım ama deneyeceğim teşekkürler :)

      Sil
  12. merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım banada beklerim sevgiler! http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende geliyorum ziyarete 😊

      Sil
    2. Teşekkür ederim bende geliyorum ziyarete 😊

      Sil
  13. kulanmadım ama yeni geldi urun bana bakalım sonuc ne olacak

    YanıtlaSil
  14. bende severek kullandım ama dökülme kısmı henüz devam etmekte

    YanıtlaSil
  15. Elimde var şuan,kullandığım seri bitince deneyeceğim.Çok meraklandım :)

    YanıtlaSil
  16. Bende severek kullanıyorum bu ikiliyi,bitti bitmek üzere yakında bende deneyim yorumumu yazacağım.Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde memnun kalmana cok sevindim canim guzel yorumunu bekliyorum tatlim sevgiler 😚😚😚

      Sil
  17. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. Eşimin favorisi son zamanlarda :)

    YanıtlaSil