21 Nisan 2016 Perşembe

İYİLİK SENDE




         Bahar Gelmeden Yaz Gelen İstanbul dan Selamlar Herkese :)

Bugün Size Son Zamanlarda Elimden Düşürmediğim Bir Kitap dan Bahsetmek İstiyorum . Hepimizin Uzun Yıllardır Yakından Tanıdığı Oyuncu Ayşe Tolga nın İyilik Sende Kitabı.Şimdi Birçoğunuz Kitap Yazmayan Bir O Kalmıştı Diyecektir Ama Ayse Hanım Sadece Oyuncu Değil Uzun Zamandır Aromoterapist  Saglıklı Yasam Ve Beslenme İle İlgili Eğitimleri Var.




Malum Yaz Geliyor Hepimizi Bir Saglıklı Yasam Ve Kilo Verme Telaşı Sardı . Bende Aslında Sadece Diyet Amaçlı Almıştım Kitabı İtiraf Ediyorum :)  Ama Beklediğimden Çok Daha Faydalı Çok Daha Güzel Çıktı Kitap . Sadece Diyet Ve Sağlıklı Beslenme Değil Kişisel Gelişim Spor Detoks Ne Ararsanız Var.

Üç Günlük Detoks Programına En Kısa Zamanda Başlamayı Düşünüyorum. :) Sağlıklı Atıştırmalık Tarifleri de Cok Güzel

Detoks Programlarını Hepimiz Çok Duyuyoruz Ama Detoksun Aslında Tüm Beden İçin Yapıldığını Ayse Hanımın Kitabından Öğrendim Ben . Bence Sağlıklı Yasamayı Sağlıklı Beslenme yi  Seviyorsanız Kitap Tam Basucu Kitabı Olacak tır .Kitapdan Bir Tarifde Paylaşmak İstiyorum .Ayrıca Spor Hareketlerini Elimden Geldiği Kadar Yapmaya Çalışıyorum.Diğer Tarifler Ve Detoks Programının Sonuçlarıda En Kısa Sürede Burada Olacak :)  Sizin Var mı Böyle Tarifleriniz Kitaplarınız Yazarsanız Sevinirim :)



SABAH ENERJİSİ ÇİKOLOTALI İÇECEK ;

Kalp Sağlığından Tansiyona Kadar Aslında Çok Faydası Olan Gerçek Kakao Kalsiyum Magnezyum Gibi Faydalı Mineral Kaynağı Olmasının Yanısıra Güne Enerjik Ve Mutlu Başlamamızı Sağlayacak Serotonin Ve Endorfin Gibi Faydalı Kimyasalları Serbest Bırakır. Yani Güne Enerjik Ve Mutlu Başlamanın Sırrı:)

-1 Bardak Badem Sütü Yada Süt,
- 1 Tutam Ispanak,
-1 Donmuş Muz,
-2 Yemek Kaşığı Çiğ Kakao,
- 1 Yemek Kaşığı Spiriluna,
- 2 Tutam Maş Fasulyesi Bezelye Ve Nohut Filizi
-2 Buz

Tüm Malzemeleri Blendırda Sıvı Kıvama Gelene Kadar Karıştırın. Sabah Aç Karnına İçtiğinizde Kendinizi Çok Daha İyi Hissedeceksiniz.

Son Bir Not Kitabın Son Kısmında Birçok Ürünü Nerelerden Temin Edebileceğiniz Yazıyor. Sağlıklı Mutlu Günler OLSUN :)

15 yorum:

  1. Aslında uzun zamandır düşündüğüm bir konu detox ama hem zaman hemde malzeme temin etmek sıkıntılı biraz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk fırsatta yapacağım kitapdaki mi ama biraz sıkıntı ki olabiliyor malzemeler

      Sil
    2. Bende ilk fırsatta yapacağım kitapdaki mi ama biraz sıkıntı ki olabiliyor malzemeler

      Sil
  2. ah keşke yapabilsem iş yerinde zor geliyor :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazen zor olabilir ama hafta sonuna denk getirilebilir ;)

      Sil
  3. belki bir algi bulmak, almak sıkıntı olabilir ama herkes için kolay ulaşılabilir detox tarifleri mevcut. Spiriliuna yerine farklı bir şey tercih edebiliriz, sonuçta Japonya kültürüne sahip değil ki mavi yeşil su yosununu yiyeyelim :) Bu arada tavsiye ederim, hidrobiyoloji dersi geldi şimdi aklıma o_O
    3-5 günlük güzel detoxlardan arada bende deniyorum, mesela ananas-nar-muz vs gibi meyvelerin olduğu <3

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin detox yöntemlerini de merak ediyorum canım:)

      Sil
  4. Ayse tolgayi kisisel olarak çok begenmesem de, saglik adina bir kitap çikmasi güzel.

    YanıtlaSil
  5. Bende sürekli kararlar alıp uygulayamıyorum.Artık harekete geçmek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Selam ben geldim adaşım :) Böylesi karmaşık bir hayatta hepimizin maddi manevi detoksa ihtiyacı var. Bana da beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
  7. Ara ara yapmakta fayda var ama hi. detox olayına girmedim bugüne kadar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende henuz yapmadım hiç:) sadece detokssuları hazırlayıp içiyorum :)

      Sil
  8. Hep niyetlenip yapamıyorum. Tembellik sanırım benimkisi. Birbirimizi destekleyip teşvik etsek ne güzel olur.

    YanıtlaSil