12 Nisan 2016 Salı

E PTT AVM MEDİWELL ALIŞVERİŞİM


     Merhabalar  Herkese Sağlıklı Mutlu Huzurlu Harika Bir Hafta Diliyorum .
Bugün Size  EPTT AVM alışverişimden bahsetmek istiyorum .
Uzun Zamandır Almayı İstediğim Mediwell Manikür Setini Sitede İndirimli Olarak Görünce
İncelemeye Başladım Kapıda Ödeme İmkanını da Görünce Yine Mediwell Ayak Bakım Kremi Siparişi Verdim.


Aldığım Ürünler im . Mediwell  Ürünlerinden Daha Önce Dudak Bakım Kremlerini Kullanmıştım Yorumumu Burdan  Okuyabilirseniz :)
Manikür Setinin Açık Hali

Ürünleri Kullandıkça Yorumlarım Burda Olacak Ancak Ben Birde Şikayetimden Bahsetmek İstiyorum Sizlere Doğal Olarak Ürünler Ptt Kargo İle Geldi.Ancak Sağolsun Görevli Arkadaşlar İşyerime Kadar Getirmek Yerine Hemen Yanıbaşımızdaki Ptt Şubesine Bıraktılar :(

Üstelik Bu İlk Olarak da Gelmedi Başıma Daha Öncede İşyerime Getirmeyip Yine Şubeye Bırakmışlardı. Ablama Gönderdiğim Kargoda da Aynı Sorunu Yaşadım Eve Kadar Götürüp Zile Bile Basmadan Kağıt Bırakıp Gitmişler. Başka Şehirlere de Gönderilerim Oldu Ama Böyle Bir Sorunla Sadece İstanbul İçi Gönderilerde Yaşıyorum Malesef :(

Siteden Siparişlerimi Girerken Ve Ulaşım Süresin de Hiçbir Sorun Yaşamadım Ama Ptt Kargo Çalışanlarının Bu Tavrı Yüzünden Bir Daha Alışveriş Yaparken Bir Kere Daha Düşüneceğim...

22 yorum:

  1. Bizim buradaki ptt de sorunlu, hediyeyi açıp içine bakacakmış. Akacak kırılacak bişey yok adı ğstünden hediye ya neresini açıcan. Almam dedi bende çıktım gittim. Eve kargo geliyor süpriz , bilgim yok, ödemeli. Hazırlıklı olsaydın diye bana tavır yapıyor. Para uzatıyorum bana tam 7.5 ver bozuk yok bende diyor sanki bakkalım ben. Kaç aydır sinirlerimi hoplattılar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya sorma istanbul dışındakilerde sorun yaşamıyorum ama şehir içi hep sorunlu

      Sil
  2. PTT ile zamanında o kadar sorun yaşadım ki... Artık hiç tercih etmiyorum ben de :-/ Mutlulukla kullanın, manikür seti ayrı güzel...

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım , bütün kargocularda var bir sorun ama şuda dört dörtlük diyebileceğim kargo firması bende bulamadım.

    YanıtlaSil
  4. ayak bakım kremini merak ettim nasıl yorumlarını bekliyorum.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. malesef bazı elemanlar o kadar sorunlu ki firmanın adını da olumsuz etkiliyor, güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. PTT kargo çok sorunlu :( Aldıklarını güzel günlerde kullan ♥

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım kargo denilince canım sıkılıyor valla haklısın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım aynen ömrümü yediler resmen

      Sil
  8. Acaba şu ülkede kargo ile sorun yaşamayan insan varmıdır. Öyle ehli keyif oluyorlarki ,kafalarına göre iş yapıyorlar. Yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Mediwell'in bu byeni kremlerini bende çok merak ediyorum.Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakında yorumlarım burda olacak ;) teşekkürler canım

      Sil
  10. EPTT AVM den hiç alışveriş yapmadım bir bakayım.
    Evet PTT kargo çok sorumsuz bu anlamda. Mecbur kalmazsam karşılaşmak istemiyorum. Oturduğum semtte en sorunlu olanlardan biri de Sürat Kargo. Sessiz kalınmamalı bu konuda. Yeterince şikayet alındığında iyileştirme yoluna gideceklerdir. Şu sıralar fiyatlarının uygun oluşuna güveniyorlar.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle sessiz kaldıkca daha saçmalıyacaklar ben gerekliyerlere şikayet ettım umarım düzelirler

      Sil
  11. Güle güle kullan, yorumlarını bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim en kısa sürede burda olacak ;)

      Sil