25 Mart 2016 Cuma

HOLİKA GOLD CERA SUPER CEREMIDA MASKE

Merhabalar bugün size uzun zamandır merak ettiğim HOLİKA HOLİKA markasının maskesinden bahsetmek istiyorum.

Sevgili Sosyalannem blogunun güzel sahibesi Fatma cımın düzenlediği etkinlikte çekiliş şanslılarından biride bendim bu sayede uzun zamandır denemek istediğim bir ürünü de denemiş oldum .

Kullanımı çok kolay bir maske . Tekkullanımlık paketlerde bulunan maskeyi temizlenmiş ve kurulanmış cilde uyguluyorsunuz 15-20 dakika bekletmeniz yeterli.

Ürünü yüzünüzden çıkardıktan sonra yıkamanıza gerek yok hatta gece yatarken sürmenizde fayda var. Ürün bakım ve nemlendirme vaad ediyor . Bir maskenin 72 saat nemlendirme ve bakım vaad etmesi ve bu vaadini yerine getirmesi çok güzel birşey. 


Görüntü için kusura bakmayın artık :) Fatma cımın yazısından fikir edindim:) Kullanmı gördüğünüz gibi çok kolay Ben biraz üşeniyorum maske yapmaya ama bu ürün vazgeçilmezlerim arasında olacak sanırım .
Tek problem paketlerin üzerinde Türkçe yazı bulunmaması ve pek fazla yorum olmaması .Umarım internet siteleri biran önce faaliyete geçer. Sizlerin kullandığınız bakım ürünleri neler yazar mısınız...


25 yorum:

  1. Çok merak ediyorum Holika ürünlerini.. Keşke İstanbul'a da gelse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de istanbul dada olsa ya da umarım gelir :)

      Sil
  2. hiç kullanmadım sanırım güzel bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok memnun kaldım nemlendirmesi çok uzun sürdü :)

      Sil
  3. holika ürünlerini merak ediyorum umarım İstanbul'da da bir sürü şubeleri olur =)))

    YanıtlaSil
  4. Holika markasını duymamıştım. Nemlendirme işleminin iyi sonuç vermesine sevindim Emine Hn. Etkisinin uzun sürmesi çok iyi bir özellik bence. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. nemlendirme vaadini yerine getiriyorsa en kısa zamanda denenecekler arasına alınmalı . :)

    YanıtlaSil
  6. Ben çok memnun kaldım umarım sizde denediğinizde memnun kalırsınız

    YanıtlaSil
  7. Canımmm :) Bende yazarken araştırdım bayağı çeviriler yaptım sizler için.Emeğine sağlık bence üşenme hep bakım yap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bende valla senden kopya çektim itiraf ediyorum sitebiran önce açılsın ya:)

      Sil
  8. Çok merak ediyordum bu ürünü, nemlendirici maske krem denince benim kuru cildim için algılarım hep acıktır.Bulursam kullanmak isterim bende.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendirmesiçok iyi ben memnun kaldım canım:) umarım deneyipbeğenirsin canım :)

      Sil
  9. Hic kullanmadim merak ettim simdi.

    YanıtlaSil
  10. Maske çok yakışmış :)))) Şaka bir yana Holika Holika ürünlerini çok merak ediyorum online satış sitesi açılsa keşke artık ♥

    YanıtlaSil
  11. Emine'cim kremini çok sevdim.Maskesini de denemek istiyorum hemen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende el kremlerim bitsin kremini deneyeceğim canım:)

      Sil
  12. çok değişikmiş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  13. Kullanım çok kolay ,bu tarz ürünleri seviyorum. Ne yazıkki bu markayı hiç kullanmadım.

    YanıtlaSil
  14. ürünü kullanmadım ama deneyeceğim artık bu bilgilerden sonra
    bu sırada siteniz deki menüler çalışmıyor bilginiz vardır umarım

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet malesef çalışmıyor yeni bir tasarım yaptıracağım :)

      Sil