6 Ocak 2016 Çarşamba

Temizlikte Yeni Bir Marka : VissMatee

Merhaba arkadaslar nasilsiniz bakalim . Bugun sizlere yeni bir temizlik urununden bahsetmek istiyorum . Malum hepimizin temizlikte en buyuk derdi hijyen e oda camasir suyu olmadan olmuyor malesef . Camasir suyu hijyen acisindan evet cok onemli ama o kokusu yok mu o kokusu insani rahatsiz ediyor . Benim de camasir suyu kullanirken elimin ayari pek olmuyor malesef ve temizlik bittikten sonra da saatlerce kendime gelemiyorum. Hangi markayi denediysem bir turlu kokusuz ve hijyenik olanini ayni anda bulamamistim . Sonunda VissMate imdadima yetisti.
VissMate camasir sulari koyu kivamli ve sisesinin yapisi sayesinde de ozellikle banyo ve tuvalet kullanimi icin buyuk kolaylik sagliyor. En buyuk avantaji ve ozellogi de benim icin kokulari oldu. Cicek bahcesi, Cam ormanlari , Deniz ferahligi ve Limon gucu kokulariyla resmen temizlige yeni birsoluk getirirdi. Simdi artik gonul rahatligiyla hem guzel kokulu hem de hijyen acisindan kullanabilecegimiz yeni bir markamiz var. Tesekkurler VissMatee :-)

9 yorum:

  1. Merak ettim en kısa zamanda alınacaklar listeme ekleyim.

    YanıtlaSil
  2. Yoğun kıvamını çok sevdim. Dilerim en kısa zamanda kolay ulaşılır yerlerde bulabiliriz ürünü

    YanıtlaSil
  3. denemek isterim doğrusu

    YanıtlaSil
  4. Yeni duydum bu markayı ve mutlaka deneyeceğim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Kokuları bana da iyi geldi çok ağır değiller ..

    YanıtlaSil
  6. çok başılı ürünler bende çok sevdim umarım kolay ulaşabiliriz :)

    YanıtlaSil
  7. Bende denedim özellikle fayanslarda başarısını kanıtladı :)

    YanıtlaSil
  8. Özellikle çam kokulu olana bayıldım ben ;)

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu ürünleri deneyip beğenenlerdenim..

    YanıtlaSil