14 Ocak 2016 Perşembe

Rimmel London Wake Me Up Maskara

Merhaba arkadaslar nasilsiniz bu aralar fena halde grip salgini var aman kendinize de kuzulariniza da dikkat edin . Bugun ki blog konugum Watsons larda bulunan Rimmel London un Wake Up salatalik ozlu maskarasi .
Sevgili arkadasim Canan in etkinlik sponsorlarindan Watsons in hediye paketinden cikan rimeli uzun zamandir kullaniyorum ve bugun size de bahsetmek istiyorum. Rimel icerigindeki vitaminler sayesinde gun boyu nemlendirme yi vaad ediyor. Surumu cok rahat benim icin en buyuk kolayligi ve tercih sebebi oldu :-) Kullanirken salatalik kokuyor ve benim gibi bu kokuyu sevenler eminim cok seveceklerdir. Cok koyu bir siyahligi yok maskaranin kivrimli ve uzun fircasi sayesinde kirpiklere uygulanmasi cok kolay. Cok hassas gozlerim oldugu icin her maskarayi kullanamiyorum ama Wake Up maskara kirpiklerimde agirlasmaya neden olmadi bu yondende benden kocaman bir arti aldi :-) Ama en buyuk ozelligi rahatligi benim icin cikartmakta zorlanmamasi oldu sirf cikarmasi zor oldugi icin cogu zaman makyaj yapmaktan vazgeciyorum ama artik ole bor derdim kalmadi sanirim :-) Gunluk kullanim icin bence gayet kullanisli bir rimel ama eger daha koyu rimeller tercih ediyorsaniz Rimmel markasinin diger maskaralarina da bakabilirsiniz :-) Sizin kullandiginiz memnun kaldiginiz rimelleri yazar misiniz :-)

10 yorum:

  1. Çok alakasız olacak belki ama hacı yeşili rengi ile o kadar itici geldi ki bu maskara :D Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk gördüğümde yeşil mi acaba diye düşünmüştüm :) teşekkürler

      Sil
  2. Salatlık özlü olarak ilk kez duydum ben rimel de koyu renk seviyorum max factör tercihim bu yönde.

    YanıtlaSil
  3. salatalık kokusu çok ilgimi çekti, güzel bir yazı olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Bu nasıl albenili bir rimel teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  5. Ben ençok Loreal Lash Architect i beğendim

    YanıtlaSil
  6. hiç denemedim bunu elimde bir dolu maskara var biraz azalsınlar bu ve başka bir kaç maskarayı daha denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
  7. Benim favorim : Clinique High Impact Maskara

    YanıtlaSil
  8. Kokusu çok güzel,kirpikleri de çok güzel kıvırıyor.Sadece bunu uygularken göz kapağıma bulaştırıyorum.Onu da aşarsam tamamdır :)

    YanıtlaSil
  9. bende de var bundan kullanmaya başladım,yakında bende izlenimlerimi aktaracağım,öpüldün şeker

    YanıtlaSil