4 Ocak 2016 Pazartesi

Lila Kutu Aralik Ayi Kesif Kutusu

Yeni bir yildan yeni bir haftadan merhaba hepinize arkadaslar . Umarim yeniyil hepimize hayalini kurdugumuz keske dedigimiz her seyi getirir . Bugun ki konugum Lila Kutu Kesif Kutusu :-) Uzun zamandir takip ettigim ve merak ettigim Lila Kutu dan sonunda Aralik kesif kutusunu siparis verebildim ve merakli bekleyisim basladi yola cikacak dedikleri gun kargom elimdeydi ve bana sadece kesfetmek kalmisti:-) Lila Kutu kendinize uygun guzellik bakim ve makyaj urunlerini kesfedebileceginiz bir platform . Uye olup guzellik sorularini dolduruyorsunuz ve size uygun organik urunlerle ilgili bilgiler alip istediginiz zaman alisveris yapabiliyorsunuz . Kesif kutusu almayi uzun zamandir istiyordum ama bir turlu cesaret edemiyordum aralik ayinda satisa sunuldugunda sinirli sayida olan kutulardan alabildim. Verdigin paraya degdi mi diyen olursa evet sonuna kadar degdi 39.90 TL ye aldigim kutunun icin den nerdeyse 400 TL lik urun cikti :-)
Simdi icinde ki urunlere kisaca bakalim isterseniz ;
HYALURON COLLAGEN HYDROCARE SERUM 50 ml - 275 TL Ilk etapda denedigim urun hassas bir cilde sahip oldugum icin tedirgin olarak kullandim ama mukemmel bir nemlendirici ozelligi var anin da emiliyor ve cildim de yaglanma yapmadi. Paraben ve sentetik koku icermiyor
Ecowell Diamond Collection - Yatistirici ve Canlandirici Vucut Kremi 200 ml - 40 TL Iceriginde bulunan Atkestanesi,Arnika,Biberiye ozu,Nane ve Cam Yagi sayesinde cildi nemlendirirken ayni zamanda besliyor canlilik ve ferahlik veriyor. Ciltte puruzsuzluk ve yumusaklik sagliyor. Ustelik iceriginde hicbir zararli sentetik kimyasal icermiyor.
Coslys Cilek ve Bogurtlen Icerikli Sac ve Vucut Sampuani 250 ml -29 TL Esansiyel yaglarin dokularinin iceriyor saclara ve cilde hicbir zarar vermeden hafif kopugu ile nazikce arindiriyor. Hicbir zararli kimyasal icermiyor ve Bio Organik ve Eko sertifikali bir urun bir cilek tutkunu olarak bayildim kokusuna:-)
Avalon Organics Awapuhi Sampuan 414 ml - 55 TL Biotin B-Kompleks sampuan cay agaci ve nane ozu iceriyor organik icerikli ve hicbir yapay kimyasal madde icermiyor. Paketin icerisinde cok guzel bir koku paketi cikti bayildim hemen cekmeceme kaldirdim. Birde icerisinde Salon Perfect Yapistiricili Natural Kirpik Seti cikti Siyah renk 29 Tl degerinde Steril %100 Insan sacindan uretilmis yapistiricisi takma aparati ile cok guzel bir set ancak ben takma kirpik kullanamadigim icin esimin kiz kardesine hediye ettim. Ben simdiden bir sonraki kesif kutusunu merakla beklemeye basladim :-) bazi urunleri biter bitmez Lila Kutu dan siparis etmeyi planliyorum :-)

10 yorum:

  1. kiprikleri sakladım bende düğün felan olur pek güzle oluyor özel günlerde

    YanıtlaSil
  2. ürünlerin her biri şahane görünüyorrr bir lila kutuya uğramak lazım :)

    YanıtlaSil
  3. fena değilmiş kutu güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. ürünler harikaymış güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Lila kutudan çıkan ürünler çok hoş. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. Markalarını denemeye değer görselde henüz hiç kutu alışverişi yapmadım ben :)

    YanıtlaSil
  7. Bazen ciddi ciddi hayran olunası ürünler çıkıyor kutudan, bazen de hayal kırıklığı. Ama bunlar baya iyi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  8. Zengin bir kutuymuş. Güzel günlerde kullanın. Coslys Saç ve Vucut Şampuanı dikkatimi çekti. 250 ml denemek için ideal bir boy bence.

    YanıtlaSil
  9. Avalon ürünlerini burada çok uyguna görüyorum. Almıyordum daha önce kullanmadığım için alayım hemen.

    YanıtlaSil
  10. kutu tükendiği için bu kez alamamıştım, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil