28 Ocak 2016 Perşembe

Bioxcin Genesis Sampuan

Merhaba arkadaslar nasilsiniz . Bugun size bir kac aydir denedigim bir sampuandan bahsetmek istiyorum .
Uzun zamandir cok ciddi sac dokulmesi yasiyorum ve sac kesiminden kan tahliline kadar herseyi denememe ragmen bir turlu cozum bulamadim malesef :-( En son care olarak Bioxcin sampuani denemeye karar verdim hazir indirimine denk gelmisken 3 lu paketlerinden aldim . Koyu renkli koyu kivamli bir sampuan cok buyuk umitle aldigim sampuan malesef ki umdugum sonucu vermedi :-( Inatla uc kutununda bitmesini bekledim belki bir faydasi olur diye ama hicbir degisiklik olmadi saclarimda . Nerdeyse avuc avuc saclarim dokulmeye devam ediyor simdi ne deneyeyim diye ne yapayin diye dusunuyorum . Sizler in sac dokulmesi probleminiz var mi varsa sizler cozum olarak neler yapiyorsuniz yazarsaniz sevinirim ....

6 yorum:

  1. Bende yaşıyorum dökülme problemi. Yıllardır var. Çözüm bulamayınca bıraktım uğraşmayı...

    YanıtlaSil
  2. Bioxin ürünlerini seviyorum ama dökülme konusunda gerçekten işe yaradıklarını düşünmüyorum.En azından tek başına bunu gerçekleştiremiyorlar...

    YanıtlaSil
  3. Eşimin favori markasıydı ama şimdi başka bir marka bunun pabucunu dama attı.

    YanıtlaSil
  4. cnm bekarken kullanmıştım bi dönem ben bioxcin, o zaman etkili olmuştu bana.
    bir süredir ise revox kullanıyorum ve çevremde de epey arkadaşıma önerdim ve kullanıyorlar. bence denemelisin :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bir çok ürün kullandım bunla ilgili iki-üç yazı yazacak kadar☺sonucunda Prozinc saç Dökülmesini Önleyici şampuanı çok işe yarıyor ayrıca rotasyon yapıyorum Vichy ile artı provitamin kullanıyorum. Şuan dökülme şikayetim yok.İnsallah sana faydalı olabilirim sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ben kullandım ama maalesef olumlu sonuç alamadım.

    YanıtlaSil