15 Eylül 2015 Salı

Tutku Oyunlari

Uzun zamandir aldigim kitapkarimin neredeyse hepsi Arkadya yayinevine ait kitaplar ve hepsini bir cirpida okudum ve hic yanilmadim :-)

 Tutku Oyunlari kitabi ise ArkadyaBitter yayinlarina ait bir kitap. Ve itiraf etmem gerekiyor ki okudugum en ilginc kitap.

 Yazarin ilk kitabi ve gercekten insani sasirtma konusunda oldukca basarili...


Claire Nichols sarhos ken bir bar pecetesine attigi imzanin basina ne isler acacaginin farkinda bile degildi.Kusursuz hayatlarin buyulu masallarin ardinda en kotu kabuslarin yasanabileceginden habersizdi ...
Anthony Rawlings zorba acimasiz gozu kara fakat ayni zamanda zrngin kibar guclu ge nefesleri kesecek kadar yakisikli ...

 Bu oyunun sinirlari yok ama kurallari var hayatta kalmaksa ancak kurallara uymakla mumkun...

Oncelikle soylemem gefeken kitap da asiri derece fiziksel cinsel ve psikolojik siddet bulunuyor eger sizde benim gibi bu tarz kitap okumaya aliskin degilseniz baslarda sizi ciddi anlamda rahatsiz edebilir malesef . Hatta itiraf etmeliyim ki ya bu kitabin devamini almam bile diye gecirdim icimden ama ilerleyen bolumlerde kitabin ortalarina dogru konu gittikce beni kendine cekti ve ole ilginc bir sonla bitti ki dort gozle devamini bekliyorum simdi . Eger benim gibi devam edebilirseniz bence sonu hepinizi sasirtacaktir...

Peki siz son gunlerde neler.okuyirsunuz neler tavsiye edersiniz hadi buyrun yoruma :-)


4 yorum:

  1. şiddet içeriği nedeniyle uzak duracağım sanırım :)
    ben bu aralar Otobüs Tostos okuyorum bade ile :)))

    YanıtlaSil
  2. :) Super mis sizin okudugunuz kitapda :-)

    YanıtlaSil
  3. Ben en son Fi-Çi-Pi serisini okudum.. Aslında tarih içeren ve bir dönemi anlatan kitaplarını daha çok seviyorum..

    YanıtlaSil