7 Eylül 2015 Pazartesi

Dağlıca Yüreğimizi Birkez Daha Dağladı ...

Dün gece öğrendim şehid haberlerini yatmak üzereydim tam çok sayıda şehid yaralı var diyordu haber kanalları diğer kanallar ise güllük gülistanlıkdı.
 Inanmak istemedim haberlere salakça sayı açıklansın diye bekliyorum herkes gibi ne fark edecekse . Boğazımda koca bir düğüm nefes almaktan utanıyorum çok pis küfredesim var bağıra çağıra ağlayasım var ama elim den  dua etmek Ten başka birşey gelmiyor malesef herkes gibi ...
 Birçoğunuz biliyorsunuzdır tüp bebek tedavisi görmek için uğraşıyorum koşturuyoruz ama dünden beri aklım da tek soru ya oğlum olursa :(((
 Düşüncem den utansam da aklım da dönüp duruyor aynı cümle Allah I'm biz bu kadar yanar ken sen o ailelere sabır ver . Ve ulusal yas ilan edilsin istiyorum yüzümüz yok bundan sonra şehid cenazelerinde helâllik istenmesin çünkü bizim değil şehidlerimizin bize haklarını helal etmeleri lazım ... Allah I'm evlatlarımız sağolsun o kınalı ana kuzuları sana emanet Türk Milletinin Başı Sağolsun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder