18 Eylül 2015 Cuma

Mediwell Meyveli Dudak Bakim Kremleri

  Methaba arkadaslar hetkese hayirli cumalar ve simdiden iyi tatiller:-)

Bugun Mediwell dudak bakim kremlerinden bahsetmek istiyorum . Biliyorum piyasada  milyonlarca dudak ktemi var sizler gobi bircogunu bende denedim ama cogundan memnun kalmadim malesef ...

Ama mediweell in bu minnak ve meyveli kremlerine bayildim uzun zamandir merak ettigim ama bir turlu bulamafigim bu seker kremler canim arkadasim cananilesummerparty sponsorlarindan mediwell in hediyesi olarak geldi .

Cilek kavun muz ve tuttifurty meyveli insanin yazarken bile agzi sulaniyor :-)

Yaz kis farketmeden dudak kurulugu ceken bir insan olarak ben bu minnak kremlere bayildim . Tek seferde bile aninda nemlendirmeyi hissettim ve ustelik uzun sure kaliciligi devam etti biraz yagli bir yapisi var ama bu beni rahatsiz etmedi hatta parlatici surmusum gibi geldi :-)

Eger benim ki dudak kuruligu ve kabuklanma problemi yasiyorsaniz bir deneyin derim .

6 yorum:

  1. iştah açıyor mu bunlar :)))

    YanıtlaSil
  2. Tek yan etkisi tena istah aciyorlar :-)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten okurken benim de ağzım sulandı :) Denemek lazım, güle güle kullan. Sevgiler. Bizim Mutfak-Aysel
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten okurken benim de ağzım sulandı :) Denemek lazım, güle güle kullan. Sevgiler. Bizim Mutfak-Aysel
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil