3 Eylül 2015 Perşembe

BEPANTHOL CILT BAKIM KREMI

 Merhaba bugun size bepanthol cilt bakim kreminden bahsetmek istiyorum . Daha once uye oldugum trnd nin kampanyasi sayesinde Bepanthol cilt bakim kremlerim geldi ustelik hem kendim hem de sevdiklerim icin :) Trnd ye cok tesekkur ediyorum ;-)


 Bu paketin icin de 40 adet kucuk 1 adet det buyuk boy bepanthol krem ve onemli bilgiler kitapciklari mevcuttu, ve o kadar ozenle hazirlanmisti ki hepsi .

 Bepanthol u bilmeyenimiz yoktur sanirim hepimiz mutlaka bir sekilde kullanmisizdir . Beyaz tenli oldugum icin malesef yazin ne kadar korunsam da kipkirmizi gunes yanigi oluyorum geven sene bepantholu yaniklatim icin kullanmistim ve gercekten cok faydali oldu.
 Trnd sayesin de bepanthol kremi nemlendirici olarak da kullanabilecegimi ogrendim ve gercekten de cok memnunum ustelik sadece yuzum de degil en buyuk sorunu yasadigim dirseklerimde de faydali oldu .
Bepanthol un icerigine gelince :
 60 Yillik gecmisiyle cildimizin ihtiyac duydugu bakimi sagliyor.
Icerigindeki pro-v vitamin b5 sayrsinde etkin bakim sagliyor.
Gerrksiz koruyucu parfum renklendirici ve tahris edici maddeler icermiyor.
Kalici su bazli yapisi sayrsinde drri yuzeyine kolayca suruluyor ve deriden hizlica emikiyor,
Hediye ettigim tum srvdiklerim de cok memnun kaldilar ve bu beni daha da mutlu etti tabi ki :)

Bu arada trnd nedir diyenlere kisaca aciklamaya calisayim; Avrupa'nın en büyük katılımcı pazarlama topluluğudur trnd. Projeler her türlü ürün ve hizmeti kapsar. Mesela bu bir bakım ürünü olabilir,ev eşyaları olabilir, yiyecek ve içecek olabilir.
Sizin yapmanız gereken tek şey trnd web sitesine giderek üye olmak. (http://www.trnd.com/tr/)
Üye olduktan sonra projeler gerçekleştiğinde sizi mail ile bilgilendirecekler ve sizde projeye katılmak isterseniz katılım formunu dolduracaksınız. Bunlar tamamen ücretsiz. Eğer projeye alınırsanız kargo ile size ürünleri gönderecekler ve sizlerde sevdiklerinizle paylaşıp ürün hakkında sohbet edeceksiniz. trnd bir iş değildir, eğlenceli bir uğraştır. Yani trnd ile para kazanmak söz konusu değildir.

9 yorum:

  1. ben kaçırdığıma yanayım :( güle güle kullann canımmmm

    YanıtlaSil
  2. bu krem yılların eskitemediği bir marka, iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. dudağımda bir yara çıktı ve en güzel dudak nemlendiricilerini kullanmama rağmen geçmemişti...iki kere bepanthol krem sürdüm şu anda geçmek üzere ve sürmeye devam ediyorum.

    blog keşif etkinliğinden geliyorum ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  4. Yıllardır annemin vazgeçilmez kremiydi nedenini kullanınca anladım gerçekten her derde deva bir krem :)

    YanıtlaSil
  5. gelen deneme ürünlerini hep hatayda dağıttım. Epey memnun kaldılar

    YanıtlaSil
  6. bu krem çok hafif pamuk gibi :)

    blog keşiften blogunuzu gördüm bana da beklerim

    http://hayatindengesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Çok güzel bir bloğunuz var. Emeğinize sağlık. Takibe aldım sizi. Benim de şirin bir bloğum var, sizi de beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Hepimizn kullandığı bir marka. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  9. ben çocuklarım olduğunda tanıştım bebanthol ile.Çokta severek hala kullanıyorum

    YanıtlaSil