20 Şubat 2017 Pazartesi

LR THERMOLOTİON :-)



   Merhaba Arkadaslar Bugun Sizlere Son Zamanlarda  Bircogunuz un Adini Duydugunuz Lr in  Aloevera Thermalotion Urununden Bahsetmek İstiyorum.



Lr in Butun Ürünlerinde Oldugu Gibi Bu Urununde de Hicbir Kimyasal  Katki Bulunmamaktadır.Gonul Rahatligi İleKullanılabilir.İceriginde AloeVera Ve İsi Yapici Bitki Ozleri Bulunmaktadır.
Urunu Ozellikle Siddetli Boyun Agrisi Cektigim Donemlerde Kullaniyorum .Sicak Dus Sonrasi Agriyan Bolgeye Masaj Yaparak Uyguluyorum Basta Kasinti Ve Yanma Hissi Olusuyor Ama Daha Sonra Agriyla Birlikte O Yanma Hisside Kayboluyor Ve Ciddi Anlamda Rahatliyorum.Birkac Gun Ciddi Rahatlik Olusuyor.Migren Nobetlerinde de İyi Geldigini Soyleyen Ve Memnun Kalan Cok Guvenilir Arkadaslar Var . Lr Urunleri İle Bilgi Almak Ve Uye Olmak İsteyenler Olursa Seve Seve Yardımcı Olmak İsterim Bana Ulasabilirsiniz. Yeni Yazilarda Gorusmek Üzere :-)  

22 yorum:

  1. Canım onun bitkisini yetiştirsen daha iyi olmaz mı bende 7 adet var bazen yüzüm sivilce yapınca sürüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitkisini yetiştirebilir miyim bilmiyorum pek :)

      Sil
  2. Bitki halinde kullanmak herkese tam fayda getirmeyebilir. Bu her an yaninda tasimaya uygun. En favori lr ürünümüz. Emine de lr da size yardimci olacaktir

    YanıtlaSil
  3. ilginç bir ürüne benziyor teşekkürler bilgi için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorum için ilgilenirseniz yardımcı olabilirim :)

      Sil
  4. Emreye denemek lazım.zira boyun ağrısı ondan sorulur.

    YanıtlaSil
  5. bilgisayar başında oturmaktan boyun ağrılarım oluyor zaman zaman güzel bir ürünmüş, ilgimi çekti, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yorum için teşekkür ederim :) ilgilenirseniz lr ürünleri ile ilgili yardımcı olabilirim

      Sil
  6. i love all items with aloe vera:D it is great:) follow U on google plus and blogger:) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan Eminecim, LR roll-onu var bende de ama henüz kullanmaya sıra gelemedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de roll onunuda kullanıyorum oda çok güzel gerçekten canım teşekkürler:)

      Sil
  8. Güzel bir ürüne benziyor.Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim gercekten cpk guzel urun ;-)

      Sil
  9. Güzel ürüne benziyor. Denemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzel ürün yanımdan ayırmıyorum :) ilgilenirsen yardımcı olurum canım

      Sil
  10. Zaman zaman hala ağrıyan belim için iyi gelebilir. Teşekkürler faydalı paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle faydası olabilir canım yorum için teşekkürler :)

      Sil
  11. Kas ağrılarına çok iyi gelen termal bir ürün, içindeki mentolden dolayı da çok hoş bir kokusu var. Baş ağrısına denemedim ama mentol migrene etkili olduğu için alın ve şakaklara sürüldüğünde iyi gelebilir :)) Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim :) makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için hemen geliyorum :)

      Sil