10 Mart 2017 Cuma

#gulshendoganile8mart Kadınlar Günü Buluşması



      Hafta sonu Sevgili Gülsen Doğan ın 3.Düzenlediği #gulshendoganile8mart Etkinliğinde Bay Gurme Ankara nın Sponsorluğunda Ankara İstanbul Konya Ve Tekirdağ dan Gelen Blogger Arkadaşlar la Harika Bir Gün Geçirdik.Mekan Eskişehir Yolu Üzerinde Özellikle Benim Gibi Ankara Dışından Gelen Arkadaşlar İçin Ulaşım Açısından Çok Kolay Bir Yerde. Uzun Zamandır Görmediğim Arkadaşlar İle Görüşmüş Severek Takip Ettiğim Arkadaşlarla da Tanışma Şansı Elde Etmiş Oldum.Bu Güzel Daveti İçin Tekrar Tesekkür Etmek İstiyorum Sevgili Gülsen Doğan a.






 Konseptimiz Silver Glitter Olduğu İçin Hepimiz Işıl Işıldık :)

Masa Süslemeleri Prenses Organizasyon a Aitti.Bu Şık Masa Ve Süslemeler İçin Teşekkür Ediyoruz :)



Etkinlik te Çok Güzel Sponsorlarımız Firmalarımız Vardı Birkaç Firmamızda Yanımızda Olarak Güzel Sunumlara İmza Attılar . Milk Shake den Mustafa Bey Harika Bir Sunum İle Bizlerle Birlikteydi.


Mustafa Bey Sayesinde Hem Milk Shake Ürünleri Hakıında Bilgi Aldık Hemde Harika Bir Sunum İzlemiş Olduk Tabiki Güzel Hediyelerimizi Almayıda Unutmadık :) Ürünlerle İlgili Detaylı Yazım Yakında Blogda Olacak :)


Her Zaman Yanımızda Olan Revox Firmasında Gamze Hanım Güler Yüzü Pozitif Enerjisi İle Yine Bizlerle Birlikteydi Ve Tabiki Eli Boş Gelmemişti :)



Doğadan Çay O Gün Harika Bir Sepetle Yanımızdaydı Yeşilçay larını Severek İçiyordum Zaten Ama BüyülüBohça yı Şiddetle Tavsiye Ediyorum :) Tülin Hanım da O Gün Harika Enerjisi İle Bizimleydi :)





Bu Güzel Günle İlgili Tüm Paylaşımları #gulshendoganile8mart #baygurme #kadınlargünübuluşması Hastaglari Üzerinden Takip Edebilirsiniz. Bu Özel Günde Bizi Bir Araya Getiren Gülsen e Çok Teşekkür Ediyorum .Sponsorlarımızla İlgili  Yazım Kısa Bir Süre Sonra Burda Olacak ;)

Ve Bu Özel Günün Mimarı Canım Gülsen İle Hatıra Fotomuz :)




24 yorum:

  1. Bol katılımlı keyifli bir etkinlik olmuşa benziyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler cok guzel birgundu gercekten ;-)

      Sil
  2. etkinliği instagramdan zevkle takip ettim çok güzel geçtiğini düşünüyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip etmenize sevindim tesekkurler :-) gercekten cok guzel bir etkinlikti

      Sil
  3. ne güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Herşey çok güzeldi iyiki bi araya geldik :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canim tekrarlarida olsun insallah :-)

      Sil
  5. Çok güzel bir etkinlikti instagramda takip ettim ♥ keşke orada olsaydımmm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok eğlenceliydi canım teşekkürler :)

      Sil
  6. Etkinliğiniz hayırlı olsun. Çok güzel bir organizasyon olmuş. Bu vesile ile kadınlar gününüzü kutlarım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. çok teşekkürler sizinde kadınlar gününüz kutlu olsun :)

      Sil
  7. Emine hanımcığım çok güzel bir gün geçirmişsiniz. Güle güle kullanın hediyelerinizi ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten güzelbirgündüçok teşekkürler

      Sil
  8. Çok keyifli bir etkinlik olmuş, hediyelerini güle güle kullan Eminecim :)

    YanıtlaSil
  9. Ozletmistin kendini iyi ki geldin görüştük. Tekrar biraraya gelmek dilegiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım inşallah en kısa zamanda :)

      Sil
  10. Harika bir etkinlikti Emine'cim.Bu sayede seni yeniden gördüğüme çok sevindim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım tekrar görüşmek dileğiyle inşallah :)

      Sil
  11. Muhteşem bir etkinlik olmuş.cok fazla emek verilmiş. Hepiniz harika görünüyorsunuz

    YanıtlaSil