12 Şubat 2017 Pazar

DİY 2 TAKİ ÇERÇEVE Sİ ;)



 Herkese İyi Aksamlar Beni Takip Eden Dostlarin Bildigi Gibi 3 Ay Once Kendi Evime Tasindim Ama Bazi Esyalarimi Hala Yerlestiremedim Bunlarin Basinda Takilarim Geliyordu Malaesef :)

Esimin Kizkardesi İle Birlikte Ne Yapabiliriz Diye Dusnurken ( ilginc fikirler genelde kendini snden cikar ) Elimize Kullanmadigim Bir Resim Cercevesi Gecti Bi Parcada Karton Hepsi Bu O Kadar ;-) ;-)

Cercevemin İlk Hali :-)  (  kullanır miyim diye  cok dusunmustum )


Cercevenizin Boyutuna Gore Kartonunuz Ya da Elinizde Varsa Kumasinizi Kesebilirsiniz

Ve İste Sonuc



Simdilik Kupelerimi Astim Ben Ama Digerlerine de Sira Gelecek :-)  Umarım Begenmissinizdir Sizin Diy Projeleriniz Var mi Boyle Yazarsaniz Hep birlikte Ogrenelim  :-) 

20 yorum:

  1. Harika olmuş süngerde koyabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler tatlim bak snger gelmemisti aklima guzel fikir o da ;-)

      Sil
  2. Yine harika bir fikir ile madamemine karşımızda güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Sünger bence de daha iyi olacaktır ;) Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bi daha kine sünger ile deneyecem :)

      Sil
  4. Çook güzel olmus taki delisi olarak gözümde yildizlar uçustu.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Eminecim, sünger eklemeyi unutma ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş. Aslında her eve lazım böyle bir çerçeve..:)
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum bende alıyorum hemen takibe

      Sil
  9. Harika fakat kartonu da beyaza boyasanız tam olucakmış :D En son yazıma bekliyorum http://tembelprenses.blogspot.com.tr/2017/02/dene-bunu-subat-kutusu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birden karar verdik biz bi dahaki sefer denerim boyamayı teşekkürler :)

      Sil