10 Mart 2016 Perşembe

Bebak Acibadem Sütü

Merhaba arkadaslar nasilsiniz. Bugun size Bebak AcibademSutun den bahsetmek istiyorum .
Ben makyaj yapmayi seven ama her aksam cikarmak icin ugrasmaya usenen bir hatunum itiraf ediyorum :)
Cok hafif makyaj yapsamda icime sinen bir temizlik icin birden fazla urun kullaniyordum ta ki arkadasim Acibadem Sutunu onerene kadar.
Temizleme pamuguna ilk seferde biraz fazla surmusum ama bir parça temizleme pamuğu ile goz makyajimi tamamen cikardim ustelik hic zorlanmadan. Bir parca pamukda yuz makyajimi cikarmaya yetti. Ve yuzumu yıkayıp kuruladigim da ilk defa havluda fondoten izi kalmadi.

Beni rahatsiz eden kokusu oldu biraz ama işlevi o kadar basarili ki kokusuna dayanabilirim :)

Temizleme isleminden sonra kisa bir sure cildiniz yagli gibi kaliyor ama bu urunun nemlendirici ozelligi sayesinde cildiniz hemen emiyor ve boylece nemlendirici de surmenize gerek kalmıyor.

Bebak Acıbadem Sutu iceriginde ki acibadem yagi ve acibadem özü ile cilde canlilik parlaklik ve tazelik hissi veriyor.

Sizler kullandiniz mi ya da baska urunler de varsa tavsiyelerinizi bekliyorum (:


5 yorum:

  1. Ben de göz makyajımı temizlemek için kullanıyorum severek :) Senelerdir vazgeçilmezlerimden ♥

    YanıtlaSil
  2. Severek kullandığım ürünlerinden olur kendisi nemlendirmesi ve temizleyici özelliği 10 numara :)

    YanıtlaSil
  3. benim yıllardır vazgeçmediğim bir ürün.annemden bana geçti :)

    YanıtlaSil
  4. Evet bende seviyorum.Temizlemesi de kokusuda harika ♥

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir öneri bende gulsuyu kullanıyorum ama sızın önerinizi de yapacagım :)

    YanıtlaSil