18 Mart 2016 Cuma

DAGİ GİYİM

Merhaba bugun ki konugum Dagi Giyim . Sevgili Sosyalannem blogunun guzel sahibesi Fatma cimin Sevginin Rengi Kirmizi  etkinliginin sponsorlarindan biri de sevgili Dagi Giyim di.
Bizlere birbirinden guzel ve kaliteli pijama takimlari gondermislerdi .Benim takimim bu guzel kullanisli siyah beyaz takimdi . Yakasin da ki kirmizi puskule ayrica bayildim hemen yeni evime gidecekler arasına yerlestirdim bile :)




 Dagi giyim hepimizin yakinda tanidigi kalitesini bildigi guvendigi bir marka .

 2004 yilinda ki degisimden sonra Dagi erkek ve kadin ic camasiri , corap , pijama takimlari , esofman ,corap ,mayo uretimi yapan vbir firma haline geldi .

Ayrica yurt disinada acilan Dagi nin Azerbaycan , Fas , İrak , Kazakistan , Kıbrıs , Lübnan , Rusya , Suriye de magazalati bulunmakta ve bircok ulke de yatirim planlamalari bulunmakta.

İnternetten de Dagi yi tıkla yarak da urunleri inceleyebilir siniz . Ben esim icin alisveris yaptim bile ;)

12 yorum: