9 Aralık 2015 Çarşamba

Göz Makyaj Favorilerim


Merhaba canlar makyaj yapmayı seen ama genelde yapmaya çok üşenen bir insanım maalesef genelde . Ama son zamanlarda günlük göz makyajında takıntı haline getirdiğim üç üründen bahsetmek istiyorum :) 
Sevgili arkadaşım Canan I'n etkinliğinin sponsorlarından olan kliksanın hediyesi olan Note Cosmetics ürünleri .

Bu yeşil tonların daki far setine bayıldım sürümü çok rahat ve tozutmuyor . Pastel tonlarını da gölge makyaj yaparken ya da bazen aydınlatıcı gibi kullanıyorum çok işime yarıyor tavsiye ederim :) 
 Bu kahverengi kalem farda çok kullanışlı aceleniz varsa kalem far olduğu için hemen sürüp çıkabilirsiniz :). Ben bira eşşek gözlü olduğum için bugüne kadar far kullanmaktan hep kaçtım ama bu ikili benim fikrimin değişmesine yardımcı oldular :)

Rimel Ler biz hanımlar için vazgeçilmezler öle değil mi :)  Note Cosmetics in bu rimeli günlük kullanım için süper :) hem rahat kullanılıyor fırçası sayesinde de hem de Topaklanma yapmıyor 

Bu üç ürün benim göz makyajı için vazgeçilmezlerim sizlerin var mı böyle vazgeçemwdiğiniz tavsiye edeceğini ürünler hadi yazın öğrenelim :)

5 yorum:

  1. farda bu tonlara bayılıyorummm toprak tonları hele her daim favorimdirrrr

    YanıtlaSil
  2. Note ürünleri fena değil gerçekten. Ben flormarın rimelini fırçasından dolayı seviyorum. Kirpiklerimi dolgun gösteriyor.Benim gözlerimde biraz küçüktür bu rimel kurtarıcım oluyor. Bir de lorealin rimelini seviyorum o da tane tane ayırıyor daha doğal bir görüntü veriyor.

    YanıtlaSil
  3. göz makyajında pastel tonlar benim ilgi alanım :-)
    benimde vazgeçilmezim rimeller ve garnier bb krem

    YanıtlaSil
  4. merabaaaaa görüşürüz ki yineee :)

    YanıtlaSil
  5. note ürünlerini bende çok seviyorum kalem farı deneyeceğim sizi google + dan takibe aldım bana da beklerim
    https://instagram.com/evintekkizimona/
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil