15 Aralık 2015 Salı

Pratik Atıştırmalık


Merhaba herkese guzel mutlu huzurlu bir hafta olsun insallah :-)

  Bu aralar bir turlu doymak bilmiyorum ve surekli canim birseyler yemek istiyor sebebini bir turlu cozemedim ama ne zaman diyete baslamaya karar versem boyle oluyor psikolojik olarak sanirim :-)

  Cumartesi aksam yine boyle bir kriz esnasinda esimin kiz kardesiyle mutfagaa girip ne yapabiliriz derken ortaya bu manzara cikti:-)



  Evdeki patatesleri guzelce yikayip kuruladiktan sonra ince ince  bicakla keserek koparmadan arasini actik ve yagli kagit serdigimiz firin tepsisine koyup onceden isittigimiz firinda pisirmeye biraktik.

 Pistikden sonra da arasini yine acmadan kahvaltilik yag ya da tereyag surup cecil peyniri serpistirdik.

Istege bagli olarak evdeki sebzeleri soteleyip de servis edebilirsiniz . Biz biraz gec bir saatte yaptigimiz icin sadece peynirle yaptik ve evde bulinan makarna salatasiyle servis ettik :-)



 Hadi Afiyetolsun :-)

18 yorum:

  1. of of of ağzımın suyu aktı resmennn hem pratik hemde lezzetli ellerine sağlık canımmmm

    YanıtlaSil
  2. ahhha emine aline sağlık. çok güzel görünüyor. tabiii afiyetle de yedinizz bende isterimmmmmm :-))

    YanıtlaSil
  3. Patatesli her yemek mi güzel olur...
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. patatesler harika gözüküyor ellerinize sağlık :)
    bloguma sizide beklerim sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. ay nefis olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ohhh nefis afiyetler olsun tatlım:)

    YanıtlaSil
  7. vaaay arkadaş buda neee böööyle ,, sanat eseri gibi :) tadı nasıl olduuu bende yapmak istiyoorum :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler herkese :)
    Canan çım tadı da harika oldu başla bence de denemelisin ecenaz bayılacak :)

    YanıtlaSil
  9. Elerinize sağlık. Bazı akşamlar bende böyle çılgınca ne yesem diye düşünüyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Uff harika gorunuyor :) ellerinize saglik blogunuzu takibe geldim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  11. Ben de doymak bilmiyorum ahh ahh:)) afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  12. Bende deneyeceğim bunu ama taze patatesle güzel olur sanırım.Afiyet olsun size

    YanıtlaSil
  13. süper bir şey bu geçtiğimiz günler de ben de denedim, yanına da çay daha ne olsun:)))
    Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  14. Güzel görünüyor ama pişmesi biraz zaman alır ben o arada 2 kez daha acıkırdım :)

    YanıtlaSil
  15. Bu patatesten yapmak istiyorum ama bir türlü yapamadım gitti:(Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. Babamla favorimiz biraz kaşar peyniri ve kremayla müthiş oluyor.nasıl canım çekti şimdiii 😊

    YanıtlaSil