25 Kasım 2015 Çarşamba

Eminonu Tahtakale Turu na Ne Dersin




 Merhaba arkadaslar nasilsiniz gorusmeyeli :-)  Ben bu hafta sonu Istanbul daki guzel havayi firsat bilip cumartesi is yerinden de izni koparip solugu Eminonun de aldik :-)

 Malum hem yilbasi yaklasiyor hem de nasipse bu yaz kendi evimize cikma telasimiz var hem degisiklik olsun hem fikir olsun hem de uygun fiyat acisindan bol secenek fikri bizi cezbetti ve resmen kendimizi kaybettik .

 Misir carsisinin yan tarafindan tahtakaleye cikmadan once ilk isimiz tabi ki Kurukahveci MehmetEfendi ye ugrayip kahvemizi almak oldu:-)


Tabi ki ilk isim kahve paketimi cantama atip mis gibi kahve kokmasini sagladim tavsiye ederim ;-)

Ozellikle yilbasi icin alisverisine cikacaksaniz o kucuk dukkanlarda kendibizi kaybedebilir siniz uyarayim :-)
Baktik olacak gibi degil Sark Han a dogru cevirdik ve o dort katli handa ki dukkanlar kendimizi birkezdaha kaybetmemizeneden oldu. Buyrun fotograflarla kisa bir tura :-)













Bunlar sadece resimlerini cekebildiklerim sadece :-)
Simdi de biraz kendime aldiklarima bakalim ne dersiniz :-)

Bu kus kurdanlar hem dekoratif hem de cok sekerler birkac magazada var degisik renkleri 10-15 Tl ye satilirken ben sadece 5 Tl ye aldim :-)

Bu kucuk kovalari her sekilde kullanabilirsiniz ben kahve yanina lokum cikolata koymak icin kullandim ya da kahvalti da kup sekerleriniz icin de kullanabilirsiniz tek tek 2-2,5 Tl ye satiliyor ama ben 12 tanesini 18 Tl e aldim :-)

Bu sus mandallarini da cok uzun zamandir ariyordum sonun da buldum :-) Ustelik bu minyatur kara tahta seklinde olanlarada ayri bayildik tebesirler uzerlerine notlar alabilirsiniz . Kara tahta olanlari 3.5 Tl ye normal olanlari da 50 lilik paketi de 6tl ye aldim :-)


Ve belki de En bayilarak aldigim urun bu kapi susum oldu :-)


Sizlerin boyle kacis noktalariniz varmi bu ara ozellikle kucuk dekorasyon fikirlerinize ihtiyacim var bolca hadi yoruma bekliyorum dort gozle :)

17 yorum:

  1. Emine Hanım benim kaçtığım yerlere kacmissiniz:) Bende o tarafa gittiğimde bitmeyecekmis gibi görünen ama çabucak sıranın geldiği kahveciye mutlaka uğruyorum. O sokakların hepsi müthiş. Boncuk satılan işhanlarına da mutlaka uğrarım. Aldıklarınızda çok güzel, kürdanlarda gözüm kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :-) ben sirf oo kahveci icin bile gidebilirim :-) ah ah o boncukcularda da aklim kaldi :-)

      Sil
  2. Bu rengarenk cicilere hiçbir kadın dayanamaz..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Eminönü' nün hafta sonları o çılgın kalabalığı olmasa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah o kalabalik olmasa dediginiz gibi resmen yurumuyirsunuz surukleniyorsunuz :-)

      Sil
  4. Ne güzel şeyler almışsın iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. böyle yerleri gezmek ayrı bir keyifli oluyor :) çok cici şeyler seçmişsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerd ekullanın...

    YanıtlaSil
  7. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Bana da beklerim
    http://mavikivi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel gezmişsin benim de çocuklar izin verse neler yapacağım kim bilir :)

    YanıtlaSil
  9. Eminönü denince bende de akan sular durur.
    Sanırım tüm hanımlar gibi bende burada alışveriş:yapmaya bayılanlardanım:)
    Kara tahtalı mandallara bayıldım,gidersem bu aralar mutlaka arayacağım

    YanıtlaSil
  10. orada olmaya bayılıyorum,kalabalık rahatsız etse de erken gidip keyifli dolaşmak alışveriş yapmak harika oluyor :D

    YanıtlaSil
  11. ahhh ahhh atın beni oralaraaaaaaaaaaaaaaa :( çok feci eminönüm geldi ama gidemiyorummmmmmmmmm :(

    YanıtlaSil
  12. eminönü kendimi en mutlu hissettiğim yerlerden bir tanesi eminim çok keyifli bir alışveriş olmuştur. o kahve kokusunu taa sokağın başından almak da ayrı bir zevk :-)
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil