17 Kasım 2015 Salı

TESS 'in Gozyaslari


 Tess in gozyaslari kitabi bugune kadar okudugum en farkli konusu olan kitapdi.

Arkadya bitter yayinlarinin Karanlik Serisinin ilk kitabi

Sevgilisi Brax Cliffings,yildonumlerini kutlamak icin Tess Snow u Meksikaya goturne kadar ikisininde gelecege dair umutlari vardi. Ancak ruyanin kabusa donmesi uzun surmedi . Dunyanin golgelerinden habersiz Tess kacirilmis hirpalanmis ve satimisti.
 Yeniden aydinliga kavusmanin bedeli ise seytanla yapacagi anlasmafs yalnizca bedenini degil ruhunu da ortaya koymasi demekti.

 "Muhtesem bir hayatim vardi.Asiktim mutluydumvve istedigim her seye sahiptim.Sonra bir gun,hersey degisti.bir adama satildim !!!"

 Baslarda kimin iyi kimin kotu oldugunu anlamiyorsunuz belki ama gercekten bir nefesde okuyup bitirdim . Yalniz uyarmak istedigim bir konu var eger benim gibi daha once erotik kitap okumadiysaniz biraz zorlayabilir beni bu konuda biraz zorladi.
 Iyi okumalar :-)

5 yorum:

  1. Fantastik serilere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. takibe aldım.
    http://bahareli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. konu çok ilginç görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Kitap alışvriş listemde olan bir kitap, en kısa sürede alıp değerlendirmek istiyoru =) iyi okumalar cnm

    YanıtlaSil