5 Ağustos 2015 Çarşamba

Garnier Micealer Makyaj Temizleme Suyu


Son zamanlarda elim bir turlu yazi yazmaya gitmedi ama bi yerden baslamak lazim ;-)

 Bugun size Garnier makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum. Sirf makyaj temizleme de sorun yasadigim icin cogu zaman makyaj yapmadigim dogrudur ....

 Gratisin bayram indiriminden faydalanarak garnier makyaj temizleme suyunu aldim ve bir suredir kullaniyorum . 

 Oncelikle gozlerimi yakmadan temizledi goz makyajimdan eser kalmadi ve zorlanmadan cikardi daha once makyaj temizleme mendilleri kullaniyordum ve malaesef hem tum makyajimi cikar miyordu hem de cildim hassas oldugu icin sorun yasiyordum ...

 Ayrica herhangi bir alerjiye ve kurumaya da neden olmadigi icin de benden bir arti daha kazandi :-) 
  
Ustelik ortalama 200 kullanimlik boyda oldugu icin de uzun sure kullanim saglayabilir.

 Garnier urunlerinin tamamen dogadan gelen aktif maddeler icermeside tercih sebeblerinden :-) Ayrica cildimde kizarikliga neden olmadigi gibi makyaj temizleme suyu sayesinde nemlendirmede sagladi .

 Sizler makyajinizi temizlerken hangi urunleri tercih ediyorsunuz...

21 yorum:

  1. ben en çok bioderma yı seviyorum ve bir de topicrem!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende encok onlari merak ediyorum ozellikle bioderma yi ;-)

      Sil
    2. Topicremi bende kesinlikle çok seviyorum :) makyaj temizleyicisi süper 2. şişeme geçtim ve yüzüme hiç bi zararı olmadığı gibi harika temizliyor :)

      Sil
    3. bu arada bende sizi bloğuma beklerim sevgiler :)

      Sil
    4. Tesekkur ederim bende hemen geliyotum ziyaretr

      Sil
  2. garnierei deneme fırsatım olmadı aam yorumlarda okuduğum kadarıyla basarılı bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet suanda bende begendim canim ama en kisa zamanda digerlerinide deneyecegim

      Sil
  3. Bu ürünü kullanmayan bir ben kaldım valla :)
    Takipçiniz oldum, bana da beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim :-)
      bende ziyaretinize geliyorum tesekkurler

      Sil
  4. Garnier dan bb krem kullandım. Gayet memnunum. Bunu da deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim nerdeyse cilt bakim urunlerimin hepsi garnier :)

      Sil
  5. Bunu bende mutlaka denemeliyim oleyse cunku bende cok sorun yasiyorum yuz temizleme olayinda :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Evet bircok kisiden duydum her cilt tipine gore degisiyor malesef

      Sil
  7. Bende severek kullanmıştım.Bol miktarda stoğum da var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazi urunleri stoklamak lazim sanirim :-) sevgiler

      Sil
  8. Temizleme ürünleri benim cildimde hep alerjiye ve kurumaya neden oluyorlar.. Bir de bunu deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  9. makyajın sevmediğim yönü temizlemesi :)

    YanıtlaSil