9 Nisan 2015 Perşembe

REXONA INVISIBLE BLACK&WHITE

Son zamanlarda Rexona reklamlari tv lerde sosyal medya da ve tabiki bir de FikriMuhim de :-)
Ben de bir FikriMuhim olarak deneme sansi yakaladim . Ustelik tek basima degil esim ile birlikte denedik . Cok hos bir sunumla geldi hem kadin hem de erkek icin olan deodorantlarimiz ...


Ozellikke siyah ve beyaz kiyafetlerimizin koltuk altin daki lekeler kotu bir goruntu ve izlenime neden olur bizleri de rahatsiz eder .
Iste Rexona Invisible leke karsitini dogru kullandiginiz da leke yapmiyor.Biz memnun kaldik ve yedek olarak birer tane daha aldik ;-)
Hem leke karsiti olmasi hem de antiperspirant ozelligi olmasi dolayisiyla yazin bir cogumuzun vazgecilmezi olacak gibi gorunuyor simdiden 
Yalniz her urun gibi deodarantlari da dogru sekilde kullanmamiz gerekiyor .
Deodarantlari temiz ve kuru koltuk altina 15 cm mesafeden deodorant sisesi dik olarak uygulanmali ve 3_4 dakika sonra giysiler giyilmelidir kesinlikle giysilere uygulanmamalidir.
Antiperspirant deodorantlar ciltte jel kivaminda bir tabaka olusturup terin bakterilerle temasini engelleyip ter kokusu olusmasini engelliyor .

22 yorum:

  1. Güzel bir ürün. Hayırlı olsun size de.

    YanıtlaSil
  2. Leventle favorimiz . Yedekledik bile

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir ürün benim oğlum kullanıyor :))

    YanıtlaSil
  4. Bizde esimle birliktekullaniyoruz cok begendik ;-)

    YanıtlaSil
  5. İyi bir marka.. Kullanmışlığım çoktur..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha once kullanmistim bu urunu ilk defa kullandim cok begendim ;-)

      Sil
  6. deneyeceğiz ;)

    YanıtlaSil
  7. ben de kullandım ve memnun kadım gerçekten güzel

    YanıtlaSil
  8. Bu ürünü kullanan birisi olarak gerçekten tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de herkese tavsiye ediyorum:-)

      Sil
  9. yaz gelirken iyi oldu bu henüz alamadım bana fikir oldu bi tane bana bi tane eşime :)

    YanıtlaSil
  10. Rexona genelde hep ilk tercihimdir. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil