22 Nisan 2015 Çarşamba

Diyet Gunlugum 1.Hafta ;-)


Uzun zamandir bir diyet halindeyim ancak ya bir iki kilo verip duruyorum ya da hic veremiyorum ... Enson basladigim diyetisyende once kilo verip sonra da harfi  harfine uydugum halde bir haftada 1 kilo alinca toptan birakmistim ... Umudumu kesmistim yani kendimden ama sevgili arkadasin Canan in " sen anne olmayi bu bebegi ne kadar istiyorsun " diye sorunca bebin jeton dustu:-) Onun ve gorumcemin sayrsin de Karatay diyetine basladim ;-) Hadi hayirlisi bakalim

Karatay Diyetinin en buyuk ozelligi ekmek hamur isi ve tatliyi kesmek .

Sabah Kahvaltim :

Peynir zeytin domates haslanmis yumurta ve 10/15 adet kuru uzum saat 9 da yaptim bu kahvaktiyi ve 14 de oglen yemegi olarak koca bir kase salata ve icine evden getirdigim bir avuc haslanmis kuru fasulye :-)


E buda artik beni aksam yemegine kadar goturur ;-)

Benim zayiflama cabalmin en buyuk nedeni tup bebek tedavisine baslayacak olmam
Siz zayiflamak icin neler yapiyorsunuz neler onerirsiniz merak ettim;-)

16 yorum:

  1. Öncelikle tebrikleeer ,

    Başlamak başarmanın yarısıdır . Bu yolda en büyük destekçinim her zaman çekinmeden istediğin herşeyi sorabilirsin. Ben ne yapıyorum bu ara bolca yürüyorum birde düğünümüz var ona konsantre olmuş durumdayım. Günlük tutmana çok sevindim , bu seni daha da motive edecektir. PES ETME ÇOKTA SIKMA KENDİNİ ..

    Bu bebişi çooook istiyoruuz , evrene bir mesajda ben gönderiyorum senin adına :) Rabbimin üstüne at o biliyor en iyi vakiti ve zamanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canim destegin icin ;-) bendiyorum dogmadandunyanin en sansli bebegi olacak geldiginde onubu kadar isteyen teyzeleri var ;-)

      Sil
  2. tebrikler, başarılar, takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım istediğiniz gibi sonuçlanır. tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sabrınız azminiz hiç bitmesin.. Darısı bana olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Ben diyet konusunda çok başarısız oldum hep. Sinir harbi çok oluyor bende. İnşallah istikrarınız hiç ama hiç bitmez :)
    Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende normalde cabuk pes ediyorum da bu sefer amacim buyuk ;-) tesejkur ederim

      Sil
  6. kolay gelsin ama tartıda bazen artılar olur bunlar normal 5 kilo vermeden kilo verdim deme ve ufak tefek eksilere artılara hazırlıklı ol bu uzun bir yol

    YanıtlaSil
  7. İade-i ziyarete geldim. Biz de ailece dukan diyetine başlayacağız yakında:D

    YanıtlaSil
  8. Taze fındık, ceviz, bademi ihmal etmeyin. Çantanızda hep bulunsun Bir de kuru kayısı, kuru erik. Bunlar da açlığınızı ve tatlı isteğini bastırır. Tarçın çayı ve biberiye çayı tüketmenizi tavsiye ederim... İnşallah amacınıza da en kısa zamanda ulaşırsınız. Sevgiler. Bizim Mutfak-Aysel
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil