2 Nisan 2015 Perşembe

FARMASI SHINE RUSH

 

  %100 YERLI SERMAYE OLAN FARMASI URUNLERINI URUNLERINI NERDEYSE DUYMAYAN KALMAMISTIR SANIRIM UZUN ZAMANDIR BEN DE MERAK EDIYIRDUM MAKYAJ URUNLERINI VE CANIM ARKAFASIM GULSENBDOGANIN 8 MARTTAKI ETKINLIGI SAYESIN DE SHINERUSH RUJU VE AT KESTANESI EL KREMI ILE TANISTIM ;-)

 


VE BU RUJA BAYILDIM BEN RENGI GORUNDUGU KADAR KOYU DEGIL 
COK YUMUSAK BIR SURUMU VAR KOLAY CIKMIYOR DUDAKLARIM COK KURUYUP CATLAR NORMALDE VE DENEDIGIM BIRCOK RUJ DA BU DURUM KOTU GORUNMEYE NEDEN OLDU AMA BU RUJ NEMLENDIRMEDE SAGLADIGI ICIN DAHA HOS DURDU 
MERAK EDENLER OLURSA BU RUJUN NUMARASI NO: 10 
VE BEN SIMDIDEN YEDEK ALMAYI DUSUNUYIRUM ;-) TESEKJURLER FARMASI TESEKKURLER GULSENIM :-)
SIZIN KULLANDIGINIZ FARMASI URUNLERI VAR MI MERAK ETTIM ;-)

22 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun. Güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Farmasi nin rujlarını hiç kullanmadım,rengi çok hoşmuş tam bahar rengi.
    Güle güle ullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa denedim ama cok hos gercekten

      Sil
  4. Güle güle kullanın. Güzel renk.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel duruyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. bendede bordoya yakın bir rengi var senin rujunda rengi çok hoşmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bende cok begendim tam bahar rengi

      Sil
  7. Renk çok güzel güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  8. Bu renk benim rengim ama :) Aşk yaşadım şu an kendisiyle ♥ Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  9. pembe gönlüm sende rengi :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba rengi çok güzelmiş güle güle kullan bu arada takibe aldım seni bennde beklerim takiibe alırsan çok sevinrim:))

    YanıtlaSil