23 Şubat 2015 Pazartesi

SANA KAPAK OLSUN:-*




   UZUN ZAMANDIR RESIMLI KAPAKLARA BAYILIYORDUM AMA BIR TURLU ALNAYA CESARET EDEMIYORDUM BIR ARKADASIM SAYESINDE SANA KAPAK OLSUN U KESFETTIM VE ILK SIPARISIMI VERDIM VE TEK KELIMEYLE BAYILDIM:-*:-*:-*

 COK UGRASMAMA RAGMEN KENDI RESMIMI YUKLEYEMEDIM AMA SAGOLSUN YETKILI ARKADASLAR COK ILGILENDILER VE ONLAR SAYESINDE ARTIK ASKIM SUREKLI YANIMDA :) 

USTELIK KAPIDA ODEME SECENEKLERI DE MEVCUT KESINLIKLE TAVSIYE EDIYORUM 

TESEKKURLER SANA KAPAK OLSUN :) 

 

23 yorum:

  1. çok güzel olmuş güle güle kullan benim LG pro var telefondan menunum ama kapak sıkıntım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) malesef bazi telefinlatda kapak sikintisi oluyor

      Sil
  2. iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  3. Şık bir hediye. Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. iyi fikir iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullanın..sevgiler..

    YanıtlaSil