24 Şubat 2015 Salı

MANTAR SALATASI

MERHABALAR UZUN ZAMANDIR DİYETTE OLDUĞUM İÇİN BİZİM EVDE DEĞİŞİK TATLAR DENENMEYE BAŞLADI :}

MANTAR SALATASI DA BUNLARDAN BİRİ TARİFİ AŞAĞIDA HADİ AFİYET OLSUN ŞİMDİ DEN :}

MALZEMELER

1 KİLO MANTAR
3 ADET KIRMIZI BİBER
KÜÇÜK BİR KUTU MISIR KONSERVESİ
YEŞİLLİK
4*5 ADET KORNİŞON TURŞU
ZEYTİNYAĞI LİMON YA DA NAR EKŞİSİ BİRAZ TUZ VE İSTEĞE BAĞLI BAHARAT

HAZIRLANIŞI

MANTAR VE KIRMIZI BİBERLERİ HAŞLAYIP SÜZDÜKTEN SONRA ŞERİT HALİNDE DOĞRAYIN TURŞU VE YEŞİLLİKLERİ DE DOĞRAYIP ZEYTİNYAĞ LİMON VE BAHARATLARINIZI EKLEYİP KARIŞTIRIN SERVİS TABAĞINIZA ALDIKTAN SONRA MISIRLARINIZI DA EKLEYİP SÜSLEYEBİLİRSİNİZ ...

HADİ AFİYET OLSUN :}

27 yorum:

  1. Çok lezzetli görünüyor.. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Emine bu tarif benim işime çook yarayacak teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Tadını merak ettim kültür mantarımı kullandınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel bir tadi var valla pazarda satilan mantarlardan almis annem ama kultur mantari mi bilmiyorum;-)

      Sil
  4. Çok severim mantarın yemeklerini de salatasını da. Bu da çok leziz görünüyor. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) bendecok seviyorum salatasini ilk defa denedim vecok begendim

      Sil
  5. ne diyeti yapıyorsun bak şimdi merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tup bebek oncesi kilo veriyim diye diyetisyene basladim ama pek basarili degilim sanirim :)

      Sil
  6. Çok lezzetli görünüyor :)Ellerinize sağlık.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bende birazdan takibe wliyorum:-)

      Sil
  7. Tatlım blogun çok güzel.Takip ediyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Nasıl yenilesi duruyor ya. elinize sağlık...

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar. benim kızımda diyette olduğu için bu salata tam ona göre tarifini aldım sizide takibe aldım. sevgilerimi yollıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiziniza da bol kilo verdigigunler insallah :) tesekkur ederim

      Sil
  10. Başlıbaşına bir öğün bence..Ellerinize sağlık..Sofranızdan yeşil ve kırmızı biber,maydanoz,roka limon eksik etmeyin..Yeşil çaya ağırlık verin..Birde belli markaların karışım değilde sadece kayısılı,yada limonlu form çayları var içebiliyorsanız onları tüketin..Meyvelerinde şekeri var meyve yediğinizde birkaç kaşık yoğurt yiyin..Bende kilo vermeye çalışıyorum da unlu çorba değilde sebze ve mercimek gibi çorba tüketin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sadece bunu yedigim bir ogun oluyor :) tavsiyeleriniz icin ayrica tesekkurederim :) yesil cay icmeyecalisiyorum digerlerinide deneyecegim tesekkurederim

      Sil
  11. Salata çok lezzetli görünüyor.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Takibe aldım.ziyaretiniz için Tşk ederim.Salata nefis sağlıklı görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Mantarı çok severiz ailecek. Hiç böyle denememiştim. En kısa zamanda deneyeceğim. Ellerinize sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurker denediginizde begenirwiniz umarim:-)

      Sil
  14. Eline sağlık enfes görünüyor :)

    YanıtlaSil