3 Şubat 2015 Salı

BIOBLASS SAMPUAN

        MERHABALAR HERKESE ;)

ERGENLIK YILLARIMDAN BERI SAC DOKULMESINDEN YANA DERTLIYIMDIR MEVSIMSEL OLARAK GENELDE ARTAR DOKULMELER ...

 SON ZAMANLARDA ISE AVUC AVUC DOKULMEYE BASLADI SACLARIM O KADAR SINIR BOZUCU BIR DURUM KI SONUNDA SOLUGU KUAFORUMDE ALDIM VE KESTIRMEYE KARAR VERDIM ANCAK SEVGILI KUAFORUM KESMEYINCE MECBUREN BASKA CARELER ARAMAYA BASLADIM VE GOTTIGIM KOZMETIK MAGAZASINDA GOREVLI ARKADASIN SAYESINDE BIOBLASS SAMPUANI ALDIM ACIKCASI COK UMUDUM DA YOKTU...

ANCAK DAHA ILK KULLANIMDA GERCEKTEN DOKULMELER AZALDI VE SACLARIM IPEK GIBI OLDU HEM FIYATI GAYET UYGUNDU HEM DE IKISI BIRARADA OLDUGU ICIN KREM ALMAMA DA GEREK KALMADI :)))

BENIM GIBI DOKULMEDEN SIKAYETCIYSENIZ BIR DENEYIN DERIM :))


20 yorum:

  1. Bunun yağlı saçlar için olanını aldım ancak henüz açmadım şampuanım bitsin buna başlayacağım etkisinden memnun kalmana sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok memnun kaldim :) umarim sizde de ise yarar :)

      Sil
  2. eşim için alabilirim ama geç kalmış da olabilirim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah gec kalmamssinizdir ve ise yarar umarim :)))

      Sil
  3. Kuru saçlar için olanını da ben deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dokulmeden sikayetfiyseniz kesinlikle deneyin derim bende :))

      Sil
  4. Beğenmene sevindim canım bende almayı düşünüyordum şimdi kesin alıcam :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim s3nde faydasini gorursun canim ben cok memnun kaldim :)

      Sil
  5. Benim şampuanım çok memnunum Bioblas'tan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yillardir bu kadar memnun kaldigim tek sampuan oldu benim de :)

      Sil
    2. Yillardir bu kadar memnun kaldigim tek sampuan oldu benim de :)

      Sil
  6. Bende de saç dökülmesi çok oluyor.Tavsiyeniz üzerine deneyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sizde memnun kalisiniz benim cok ciddi anlamda azaldi cok sukur :)

      Sil
    2. Umarim sizde memnun kalisiniz benim cok ciddi anlamda azaldi cok sukur :)

      Sil
  7. eminecim ben de kullandım ve memnun kaldım bundan

    YanıtlaSil
  8. bende birara kullandım o süre boyunca iyiydi ama sonra saç dökülmem tekrar başlayınca bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA BUBU DUYMAM IYI OLDU ARADA BIR DEGISTIRMEK GEREKIYOR BELKI DE

      Sil
  9. Canım kim saçım dökülüyor derse hemen Bıoblas ı öneriyorum.Çünkü çok faydasını görmüş biri olarak..Ama sanki bu son aylarda kalite bozuldu gibi.Önceleri tek çeşitti.Şimdi çeşitlerini çoğaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesitcogalinca niyekalite duser anlamiyorum ben ilk defa denedim umarim hepboyle gider

      Sil