8 Kasım 2017 Çarşamba

ESSENCE VOLUME STYLİST MASCARA


  Merhaba Bugün Size Son Zamanlarda Elimden Düşmeyen Makyaj Çantamın Vazgeçilmezi Olan Bir Maskaradan Bahsetmek İstiyorum Essence Volume Stylist Mascara.

  Genelde Essence Mascaraları Çok Beğenerek Kullanıyorum.


   Bu Mascaranında İki Çeşidi Var Kozmetik Reyonlarında Benim Elimde Bulunan Ürün Pembe Renkde Olanı.18 Saat Kalıcılığı Ve Kirpikleri Kıvrık Tutmayı Hacim Vermeyi Vaat Ediyor.Çok Tombul Olmayan Bir Fırçası Var. Buda Benim İçin Kullanım Kolaylığı Sağlıyor.
Tek Kat Sürmek Bana Yeterli Geldi, Yalnız İkinci Katı Sürmeye Çalıştığımda Kirpiklerimde Yapışma Hissettim Malesef.
 Ama Dediğim Gibi Tek Kat Uygulama Benim İçin Yeterli Oldu Kirpiklerimin Hacimli Ve Güzel Görünmesini Sağladı.Genelde Göz Makyajı Yaptığımda Gözlerimde Ağarlık Hissederim Ancak Essence Mascarayı Kullandığımda Böyle Bir Sorun Yaşamadım.Dayanıklılığı Konusunda da Kesinlikle Uzun Süreli Kalıcılığı Mevcut Zira Çıkartırken Bayağa Zorlanıyorum :) Kesinlikle İlk Kozmetik Alışverişinde Yedekleyeceğim Bir Ürün Kendisi :)

6 yorum:

  1. daha evvel essence'nin başka bir rimelini kullanmıştım ondan memnun kalmadım ama bu belki değerlendirilebilir....

    YanıtlaSil
  2. Essence maskaraları çok beğeniyorum, fakat bende alerji yapıyor ne yazık ki :( güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa cok üzüldüm alerji olmasına teşekkür ederim

      Sil
  3. essence in rimelleri günlük kullanım için ideal bunu denemedim:)

    YanıtlaSil