14 Temmuz 2017 Cuma

BİRİCİTLE YAZA MERHABA ETKİNLİĞİ



            Merhaba Bugün Katıldığım Harika Bir Etkinlikten Bahsedeceğim Sizlere ;
1 Temmuz Günü Biricitin Yeri Bloğunun Güzel Sahibesi Sevgili Yasemin in Düzenlediği Yaza Merhaba Etkinliğinde Birbirinden Değerli 15 Blogger Arkadaş İle Birlikte Yaza Merhaba  Dedik :)

  Crown Plaza Ev Sahipliğinde Gerçekleşen Etkinliğimiz Oldukça Renkli Ve Eğlenceli Geçti. Florya nın İlk Ve Tek Beş Yıldızlı Oteli Olan Crown Plaza İstanbul Florya  Otel Denize Sıfır Konumu Ve Doğa İle Bütünleşen Yapısı İle Diğer Şehir Otellerinden Kesinlikle Ayrılıyor...Atatürk Havalimanına Yakınlığı Seyahat Edenler İçin Kesinlikle Harika Bir Seçenek :)



Hazırladıkları Harika İkramları Güleryüzlü Hizmetleri Sayesinde Etkinliğimiz Daha da Güzel Geçti :)


Bu Güzel Etkinlik Öncesi Crown Plaza da Buluşup Keyifli Bir Gezi İçin İstanbul Akvaryum a Geçtik . Daha Önce de Ziyaret Ettiğim İstanbul Akvaryumu Bu Kez Arkadaşlarımla Gezmek Daha da Keyifli Oldu .

17.000 Nufuslu İstanbul Akvaryum Ailesinde Dünya Denizlerinde Yaşayan Balık Türlerinin İçinde Bulunduğu Kendi Türündeki Akvaryumarla Kıyaslandığında Yağmur Ormanı Ve Yeni Nesil Teknolojisiyle Dünyanın En Yenisi Olarak Gösteriliyor.





Karadeniz den Pasifiğe 17 Tema Ve Yağmur Ormanından Oluşan Güzergahta Yolculuk Yapmak Gerçekten Çok Keyifliydi :) Üstelik Yeni Gelen Penguenleri İzlemekde Pek Keyifliydi :)

İstanbul da Olan Yada Yolu İstanbul a Düşen Herkese Tavsiye Ederim Ziyaret Etmelerini Özellikle Çocuklar Bayılıyorlar :)

Bu Güzel Günün Hatırası Olarak Toplu Fotoğrafımızda Arkamızdaki Penguenlerle Pek Güzeldi :)

Etkinliğimizin Detaylarını #istanbulakvaryumdaengüzelcumartesi #biricitleyazamerhaba  #yaseminkokuluevent Etiketleriyle Sosyal Medya da Bulabilirsiniz.Bu Güzel Etkinliğe EvSahipliği Yapan Sevgili Yasemine Güzel Ev Sahipliği Nazik Daveti İçin Tekrar Teşekkür Ediyorum.En Kısa Sürede Sponsorların Olduğu Yazımla Tekrar Görüşmek Üzere :)





14 yorum:

  1. Böylesine keyifli bir günde, seninle tanışmak güzeldi tatlım...
    Sevgilerimi bıraktım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seninle tanıştığıma çok sevindim tatlım çok keyifli eğlenceliydi gerçekten :) sevgiyle canım

      Sil
  2. İyiki geldin tatlım ayağına sağlık çok güzel bir gündü öpüyorum 😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzel gündü canım bende öpüyorum :)

      Sil
  3. Çok keyif aldığım etkinliklerden biriydi,seni de özlemiştim iyi oldu görüşmemiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende özlemiştim canım gerçekten keyifdolu bir gün oldu :)

      Sil
  4. Çok sıcak olmasına rağmen ne kadar eğlendik bir arada olmayı seviyorum seninle kuzum öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seninle olmayı seviyorum tatlım :) çok öpüyorum

      Sil
  5. Güzel bir etkinlik olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gerçekten güzel bir gündü :)

      Sil
  6. Güzel bir gün oldu görüştüğümüze sevindim 😊

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş gelemediğime üzüldüm şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzel ve eğlenceliydi canım keşke gelebilseydiniz :)

      Sil