17 Mart 2015 Salı

BU OJE BIR HARIKA ;-)


TAKI ALMAK ICIN GIRDIGIM BIJUTERI MAGAZASINDA KESFETTIM BU OJEYI . ITIRAF EDIYORUM ILK ONCE SISESINE VURULARAK ALDIM;-)

 ZIRA COK EGLENCELI GELDI USTELIK BIR TURLU YAZ GELMEK BILMEYEN ISTANBUL DA INSANIN ICI ACCIYOR DIMI :)

BIRAZ KAPAGINDAN TUTMASI ZOR ILK ETAP DA AMA ALISIYORSUNUZ USTELIK SIZ SON TIRNAGINIZA GELMEDEN ILK SURDUGUNUZ CABUCAK KURUMUS OLUYOR :-) BUNDAN SONRA BU MARKAYI ARAMAM DANEN BUYUKNETKEN OLACAK ZIRA NORMALDE NE KADAR BEKLERSEM BEKLEYEYIM MUTLAKA BULASTIRIRIM AMA BU SEFER BU SORUNU YASAMADIM ;-)




BUNLARDA DIGER ALDIKLARIM;-) APPLE DAN ESINLENMISLER ;)
SIZLERINDE VAR MI BOYLE SIRF AMBALAJI ICIN ALDIGINIZ URUNLER MERAK ETTIM ;-)

38 yorum:

  1. markasını merak ettim, görürsem ben de deneyeyim

    YanıtlaSil
  2. Benim de geçenlerde bir züccaciye gibi bir mağazada görmüştüm çok hoşuma gitmişti ama güvenemediğimden almamıştım.Şimdi bir tane alayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sirf dekoratif olarak almistim;-)begenmezsem sus olur diye ama cabuk kurumasina bqyildim:-P

      Sil
  3. Ben oje hiç sevmiyorum ama şişler şirin görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. şişeleri çok dikkat çekici pek beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen siseleri sanirim pazarlama olarak en guzel yolu secmisler

      Sil
  5. Renkleri de tasarımları da bir harika...

    YanıtlaSil
  6. Hızlı kuruyan oje candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne can hele ben8m gibi surekli bulast Iran biri olarak tamcan;-)

      Sil
  7. Nerden aldınn ayyy çok şirin şişeleri bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bijuteri den aldim eva rose markası ;-)

      Sil
  8. Renklerde şişelerde çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Çok ciciler, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  10. şişeler çok şeker,güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  11. Şişesi için bile alınır çok sevimli :) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. anam şişenin güzelliğine al koy büfeye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o niyetle alindi zatene itirqfediyorum;-)

      Sil
  13. çok cici canım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  14. bende de var ondan=))) sayfama bakın resmini yayınlıcam=)
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. Ojenin ambalajı yurtdışında satılan Etude House ojelerle aynı.Umarım denk gelir de alabilirim bende.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  16. Oje bulaşması benim için de acayip sorun.
    Denemek lazım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Sanirim hepimizin sorunu:-) tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  18. emine sağol senin sayfanda gördükten sonra aynı ojelere bende rastladım ve çılgınlığım sürüyor sayfama beklerim bende çook çeşit var onlarla nasıl şekiller yapıyorum bakarsınız =)))sevgiler bekliyorum herkesi...
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil