26 Temmuz 2016 Salı

ZÜMRÜT ŞELALERİ


Kısa bir aradan sonra merhaba hepinize malum yaşanan olaylardan sonra hiçbirimizin birşey yapası yok tahmin ediyorum . Dilerim kötü günler geçip gitmiş olsun inşallah .Kafa dağıtmanın bence en güzel yollarının başında kitap okumak geliyor :) Bugun kü konuğum Arkadya yayınlarının Zümrüt Şelaleri kitabı .




Gözyaşlarınıza eşlik edecek biri varsa yanınızda , kalbinizdeki boşluk sizi ne kadar ıssızlaştırabilir ?

Büyükannesinin hayatındaki unsurlardan etkilenen Kımberley Freeman Zümrüt Şelalerinde gizemi , kalpkırıklığını ve farklı hayatlardaki aşkı anlatıyor.

     Violet Armstrong 1926 yılında Zümrüt Kaplıca Otelinde çalışmaya başladığında aklındaki tek şey , artık çalışamayacak durumdaki annesine bakmaktır. Ancak ötekileştirenlerin dünyasında yer alsada kalbine yenik düşerek ünlü Honeychurch-Black ailesinin varisine aşık olur. Bir gece kuvvetli kar fırtınasının gelmesiyle o tutku dolu aşkda kara gömülür.Ta ki karlar eriyip o gecenin sırrı ortaya çıkana kadar...

     Seksen sene sonra Lauren Beck , erkek kardeşinin vefatından sonra annesinin baskıcı tavırlarından sıyrılarak , kendi ayakları üzerinde durmaya karar verir. Görkemli Zümrüt Kaplıca Oteli nin karşısındaki kafede çalışan Lauren eski otelin restarasyonu ile ilgilenen bir mimarla tanışır. Arkadaşlıkları devam ederken , Lauren 1926 yılında yaşanmış doludizgin bir aşkın mektuplarını keşfeder.Ancak keşfi bununlada sınırlı değildir.Unutulmuş bir trajedinin peşine düşen Lauren yüzleşeceği gerçekle kendi hayatını da değiştirecek riski göze alabilecek midir ?

Yazarın daha önceki diğer kitaplarında olduğu gibi geçmiş ve bugun çok güzel harmanlanmış bu yaz sıcaklarında hele böyle zamanlarda kafanızı dağıtmak için birebir kesinlikle tavsiye ediyorum :) Sizin var mı böyle kitaplarınız hadi yazın beraber okuyalım;)

22 yorum:

  1. bence de kafa dağıtmaya bire bir :))

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz kitapları hiç okumadım, aslında denemek gerek... Ben kafamı dağıtmak istersem hep polisiyeye sığınıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. polisiyeleri bende denemedim ama denemek lazım :)

      Sil
  3. Yaz kitabı nevinden. Ben de o niyetle Beyinsiz Adam'ın Yazıklar Olsun kitabını okudum. Gece okunmayacak türden. Gülmemi bastırmak zor oldu :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel gülerek okuduysanız ;))) listeme aldım bende :))

      Sil
  4. Arkadya yayınları bağımlısı kardeşim var ben henüz başlamadım ama çok da görüyorum ;)
    Yeni kitaptı sanki, hemen de bitmiş ve güzel yorumlanmış... kaleminize sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim :) yorum için teşekkürler

      Sil
  5. tatilde okunabilir bence..

    YanıtlaSil
  6. Kafa dağıtmaya hepimizin ihtiyacı var gerçekten. Ben 'Celile' ye başladım Osman Balcıgil' in. Akıcı bir kitap fakat bebişim gün içinde uyudukça okuyorum. Tavsiye ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyeniz ve yorumunuz için teşekkürler :) günde bir sayfa okumak bile iyi gelir bazen :)

      Sil
  7. Böğürtlen kışı ve Zümrüt şelaleleri merak ettiğim kitaplar arasında.Konu hakkında fikir verdiğin için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ikisi de cok güzel tavsiye ederim canım :)

      Sil
  8. Listeye aldığım kitaplar arasına girdi bile Zümrüt Şelaleleri.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler canım. Ben de bu tarz romanlara yolculuk arkadaşı diyorum sıkılmadan vaktin nasıl geçtiği anlaşılmıyor:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Bende genelde psikoloji ve romanları daha çok okurum ama baştaki ilk cümle okumam gerektiğini söylüyor bana :) Gözyaşlarınıza eşlik edecek biri varsa yanınızda , kalbinizdeki boşluk sizi ne kadar ıssızlaştırabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende genelde kişisel gelişim okuyorum umarım ama romanlarda ıvazgeçilmezim :) umarım sende beğenirsin canım :)

      Sil
  11. Kitap okumaya hiç zaman bulamıyorum. Okuyanları da takdir ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) kitap okuyabileceğiniz günlerolsun o zaman :)

      Sil