16 Haziran 2015 Salı

Gliss Million Serisi

Fikri muhim sayesin de bu guzel Gliss sampuanlara sahip oldum oncelikle her iki firmayada tesekkur ediyorum cok sik bir sunumla geldi paketim. Denemem icin gelen urunlerden anneme ve Merve ye verdim . Ikisinin de aksi bir yorumlari olmadi ama onlarinda saclarinda bir isilti olusmadi ... Sampuana gelince itiraf etmeliyim ki bekledigim etkiyi goremedim markanin iddiasi isiltili saclardi ama saclarim da o isiltiya ulasamadim malesef.Ama kokusu hosuma gitti.Saclarim ilk birkac yikamada sertlesdi gibi geldi ama sampuan yarilaninca o sertlikte gitti. Az miktarda kullansaniz bile cabuk kopuruyor . Isilti vermesede ben bu sampuani sevdim ustelik her sampuan degisiminde dokulmesi artan saclarim da dokulme problemini yasamadim . Ve bir daha alir miyim Gliss Million Serisi sampuandan evet alirim . Ambalaji da cok guzel olmus.Turkuaz ve isiltili raflarda ilgi ceker . Benimde cok hosuma gitti ambalaji. Tesekkurler FikriMuhim Tesekkurler Gliss Sizlerin saclariniz icin kullandiginiz urunler nelerdir merak ettim yazar misiniz ;-)

3 yorum:

  1. sağlıkla kullan canım benim de yorum benzer olmuştu demek ki şampuanın karakter özellikleri böyle:)

    YanıtlaSil
  2. Bu şampuanı ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil