9 Ocak 2015 Cuma

Odem atici Cay


  UZUN ZAMAN SONRA CIDDI BIR DIYETE BASLADIM BIR DOKTOR KONTROLUNDE BASLADIGIM DIYETE EK OLARAK NE YAPABILIRIM DIYE DUSUNURKEN TV DE BIR DOKTORDAN IZLEDIGIM ODEM ATICI CAY TARIFINI YAPMAYA BASLADIM BUNU SIZLERLE DE PAYLASMAK ISTEDIM . ONCELIKLE BIR RAHATSIZLIGI OLAN HAMILELER VE EMZIREN ANNELER LUTFEN KULLANMADIN HER HANGI BIR YAN ETKISI OLABILIR

MALZEMELER
1.5 LITRE SU
BIR TUTAMMISIR PUSKULU ( AKTARDAN BULABILIRSINIZ )
BIR TUTAM KIRAZ SAPI ( AKTARDAN BULABILIRSINIZ)
2 ADET KABUK TARCIN
4-5 TANE KARANFIL
BIR KAC DAMLA LIMON

 TUM MALZEMELERI BIR TENCEREYE KOYUP 10 DAKIKA KAYNATIN ILIDIKTAN SONRA SUZUP ICEBILIRSINIZ AFIYET SIFA OLSUN HERKESE :)


13 yorum:

  1. merhaba :) iade - i ziyarete geldim, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. ah ciddi diyetler! bir gün ben de başlamayı umut ediyorum:) kolay gelsin Madam Emine :)

    YanıtlaSil
  3. tadı nasıl ? içimi kolay mı ?

    YanıtlaSil
  4. Evet bende onu soracaktım içimi ve tadı nasıl? Diyete başlar başlar bitiririm ben beceremiyorum sanırım :) umarım siz becerirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Valla tadi fena degil hafif ilikken icerseniz raha kolayiciliyor soguyunca zor :)
    normaldebende hep baslar bitirim amabu sefer basarmak zorundayim :) tup bebektedavisi oncesi :)

    YanıtlaSil
  6. Bundan ben de ara ara yapıyordum, unutmuşum.
    Tam da zamanı aslında yeniden başlayayım ben de :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu tarz caylari yapip ara ara unutuyorum :)

      Sil
  7. Ben yaz boyu yediğimiz kiraz saplarını ve mısırların püsküllerini biriktirip, kuruttuktan sonra kış boyunca bitki çaylarına ekliyorum.Diyetinizde başarılar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Bu yazdan itibaren bende biriktirecegim :) tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. İyiki hatırlattınız bir miktar kiraz sapı kurutmuştum tekrar yine yaparım...Dediğiniz gibi sıcak yada ılık içmek gerekiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen soguyunca zor iciliyor sizede afiyet olsun

      Sil